ජන්කුක් ආෆ්ටර් පාටි එක තියෙන හෝල් එකට ආවා... ඇතුලට ඇවිත් ජන්කුක් වටපිට බැලුවා... හෝල් එකේ මැද හිටිය ලකී ජන්කුක්ට අත වැනුවා... ජන්කුක් හිනාවෙලා ලකී ලගට ඇවිදගෙන ගියා... ලකී ටික්ක ඉස්සරහට ඇවිත් ජන්කුක්ව බදාගත්තා....
"You fucking killed it sweetheart" ලකී කිව්වම ජන්කුක් හිනාවුනා... "තෑන්ක්ස් ලකී"
"වෙල් ඔයාව මීට් වෙන්න කෙනෙක් බලාගෙන ඉන්නවා" ලකී කිව්වම ජන්කුක් ඇස් පිල්ලම් ගැහුවා... "කවුද?"
"එන්න" ලකී ජන්කුක්ව කලින් හිටගෙන හිටිය තැනට එක්කගෙන ගියා... රවුම් ටේබල් එක ලග නැවතිලා ලකී ජන්කුක්ව ලකීගෙයි, එතන හිටගෙන හිටිය උස මෑන් කෙනෙක්ගෙයි මැද්දේ තිබ්බා... ජන්කුක් ලකී දිහා ඇහිබැමක් උස්සලා බැලුවා...
"මේ ඉන්නේ Andrew Lan, chanel Executive director" ලකී හොදට හිනාවෙලා ජන්කුක්ට ඇන්ඩෘව අදුන්වලා දුන්නා... ජන්කුක්ගේ ඇග සීතල වුනා... ජන්කුක් ඇන්ඩෘව හොදට දන්නවා... සෝ ජන්කුක්ගේ අත වෙව්ලුවා... "මිස්ට ලාන් මේ ඉන්නේ JK" ලකී කිව්වම ඇන්ඩෘ අත දික් කරා... ජන්කුක් තොල් තද කරගෙන ඇන්ඩෘට අතට අත දුන්නා... ඇන්ඩෘ ජන්කුක්ගේ අත මිරිකලා අල්ල ගත්තා...
"හෙලෝ මිස්ට ලාන්, Good to see you" ජන්කුක් අමාරුවෙන් හිනාවුනා... ඇන්ඩෘ කට කොනකින් හිනාවුනා... "වෙල්, Good to see you Again" ඇන්ඩෘ ජන්කුක්ගේ අත එහෙමම අල්ලගෙන හිටියා...
"ම්ම් JK" මූණට මූණ බලාගෙන battle එකක ඉන්නවා වගේ හැසිරෙන දෙන්නව සිහියට ගන්න ලකී කතා කරා... ජන්කුක් ලකී දිහා බැලුවා... "ම්ම් මිස්ට ලාන් ඔයාව මීට් වෙන්න ඕන කිව්වා, එයාගේ ඔෆිස් එකේදි ඔෆ්කෝස්" ලකී අමුතු විදියට හිනාවුනා... ජන්කුක්ගේ ඇස්දෙක ලොකු වුනා... ජන්කුක් එකපාරටම ඔලුව හරවලා ඇන්ඩෘ දිහා බැලුවා... ඇන්ඩෘ කට කොනකින් හිනාවෙලා ඔලුව වැනුවා... ජන්කුක් යටිතොල තදින් හපාගෙන අත ඇදලා ගත්තා...
ඇන්ඩෘ අත පොකට් එකට දාගෙන ජන්කුක්ගේ උඩ ඉදන් යටටම බැලුවා... ජන්කුක් සුදුපාට කලිසමයි, සුදුපාට සිල්ක් ශර්ට් එකයි ඇදලා හිටියා... ශර්ට් එකේ බොත්තම් දෙකක් ඇරලා නිසා පිරුනු පපුව බාගයක් පේන්න තිබුනා... සිල්ක් ශර්ට් එකෙන් පේන ජන්කුක්ගේ රෝසපාට නිපල් එක දිහා ඇන්ඩෘ බලාගෙන හිටියා...
ESTÁS LEYENDO
what happen to the NERDY ||vkook||
Fanfic[ sequel to the nerdy AND the handsome] "Taehyung looks at jungkook like he just realize what love IS"