Merih ile tanışma vakti... Multimedyada Merih var.
***
MİT her ne kadar karmaşık gibi görünse de kendi içinde çok sistemli bir yapıdır. Korhan'ın ekibi Serdar, Semih, Akın, Berk ve Ayhan da bu sistemli yapının İstihbarat birimi içindeki operasyon ayağını oluşturan küçük bir parçasıydı sadece.
Vatan aşkını herşeyden önde tutan bu adamları farklı kılan da her işi almıyor oluşlarıydı. Yıllardır aldıkları işleri el çabukluğuyla çözmeleri onların daha zor görevlerle sınanmalarını meşru kılmıştı. Bunun artısıyla bir süredir inzivaya çekilen ekibin tekrar toplanmasının sebebi ise ekibin tek emeklisi Sabri'ydi. Yıllarını bu işe verdikten sonra bu küçük cadı için aktif görevlerden masa başı işlere geçmesi nedeniyle emekli lakabını alan Sabri'yi ve ekibi endişelendiren de zaten buydu.
Sabri ve Merih'in şehit babası Ömer yıllarca bu ülke için çevrilen en pis işlerin üstesinden gelip, çok şerefsizin inine çomak sokmuşlardı. Başarıyla çıktıkları her iş gurur vermesine rağmen bu işlerden ellerini ayaklarını çektikten sonra 19 yaşındaki bir kızın intikama konu olması...
İşte belki de ekibin istisnasız her üyesinin keşke dediği zamanlardan biriydi bu da.
Sabri keşke ailemi gizli tutabilseydim derken, Serdar keşke onu koruyabilseydim diyordu.
Semih istihbaratta, Berk teknolojide daha iyi olabilmeyi dilerken, Korhan neden bu olaylardan daha önce haberdar olmadığını, arkadaşını boşladığını düşünerek kendini yemekle meşguldü.
Merih'i aramak mı?
E o konuda da yapıyorlardı işte bir şeyler...
-SERDAR-
Tek kelimeyle HARİKA!
Kocaya kaçmıştır diye dalga geçtiğim kız gözümün önünde kaçırıldı! Üstelik salak gibi davranmayıp o zırlayan kızdan etkilenmeseydim şu an gözümün önünde ya da gerçekçi olmak gerekirse dayısının dizinin dibinde oturuyor olurdu.
Zaten suçluluk duygusundan mıdır nedir o koyu kahve gözleri bir türlü aklımdan çıkmıyor da. Kendimi her dakika bana cevapları yapıştırırken gözlerinde oynaşan o ışıkları düşünürken bulmak, bir yerlerimi bıçakla dürtme isteği uyandırıyor bende.
Ne dersiniz?
Belki de o zaman şu önümdeki dosyalara dikkatimi vermek o kadar da zor olmazdı.
Öyle değil mi?
~~~
Yardım için çağırdığımız Şimal, Ferda, Eslem ve Meral ile birlikte tüm ekip İstihbarat binasındaki bize ait korunaklı odada ne yapacağımızı tartışıyorduk. Daha doğrusu elimizdeki tüm bilgileri masaya yaymış kendi suskunluğumuzla savaşıyorduk.
Sabri mi?
Çenemi kırma girişiminden başarısız olunca, bir kaç okkalı küfür ve cidden geçerliliği fazla tehdidi şahsıma yönlendirdikten sonra hastanedeki karısının yanına gitti.
Çok çekiyorum ben bunların elinden çok!
Elimizdekilerin pek bir işe yaramadığı aşikar olduğundan Semih bizim dilsizleri yoklamaya gitti. Yani eli kolu uzun, kulağı delik, bize borçlu insanları ve de birkaç evsizi konuşturmaya.
Ferda, Şimal ve Meral polis merkezine ve çevre dükkanlara ait güvenlik kameralarını bir daha izlemek için masadan kalktı.
Berk, Akın ve ben de eş zamanlı suikaste uğrayan mobeselerin son görüntülerini inceleyip şüpheli bulduklarımızın en tanımlanabilir görüntülerini çıkartmaya çalışıyoruz. Korhan bu görüntüleri sistemde tarayıp eşleşme arıyor, Ayhan ve Eslem ise bu görüntülere uyan kişileri çevre mobeselerde bulmaya çalışıyor. Bir yandan da Sabri ve Ömer'in bütün operasyon dosyalarını da merkezden istedik inceleme için izin bekliyoruz.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TANIK KORUMA-ATEŞ HATTI SERİSİ 1
ActionMerih Soyder... Hırçın olduğu kadar ürkek bir ceylan... Yaralı olduğu kadar yara açmayı başarmış bir çocuk... 19'una basacak olmasının kaldırmaya çalıştığı yüke bir faydası olmuyordu şu an. O hiç olmadığı kadar savunmasız, hiç olmadığı kadar acizdi...