-KISA KESİT-

1.6K 72 0
                                    

Merhaba arkadaşlar. Öncelikle gecikme için çok özür diliyorum. Dersler, sınavlar derken çok yoruldum ve bölümü yazmak konusunda biraz sıkıntı çekiyorum. Beğeneceğinizi düşündüğüm bir iş ortaya çıkmadan bölümü yayınlamak istemedim ama sizi de daha fazla bekletmek içime sinmedi. Yetiştirebildiğim en yakın zamanda bölümümüz gelecek. Bana çok kızmayın olur mu?

***

Gece gibi siyahlara bürünmüş bir kadın...

Patlama noktasını çoktan aşmış, uzatmaları oynayan bir adam...

Susmayan silah sesleri...

Onlarca koruma...

İşler yine sarpa sardı galiba!

***

"Lan size diyorum! Vuruldum diyorum! Kıçımdan diyorum! GELSENİZE LAN!.." cümleleriyle inim inim inleyen telsizi dudaklarına yaklaştırarak gürledi Nisa;

"Daha operasyona başlamadan vurulmayı nasıl başarmış olabilirsin acaba? Hem de kıçından!"

Hiç bozuntuya vermeyen adam gayet mağrur bir şekilde cevap verdi git gide sinir olmaya başladığı küçük dostuna;

"Hayatta her şey mümkün bir kere!" derken Akın, haklı olduğu düşüncesini öylesine sahiplenmişti ki, telsizle konuşurken burnunu havaya diktiğinin farkında bile değildi.

Tabi Nisa için de bunu tahmin etmek çok zor bir şey değildi.

Ve genç adamın havasını söndürmenin tam da zamanıydı.

"Hiç uğraşma, seni o sorguya sokmayacağım Akın!"

Telsizden gelen homurdanma sesleriyle birlikte Nisa'nın yüzü tatminkar bir gülümsemeyle şenlenirken, Akın'dan farklı olarak yağ çekmenin dibine vurmayla emeline ulaşacağını düşünen Berk;

"Yürü be Nisa!.." diyerek kendince ilk adımını atmış oldu. Ama onun da hüzrana uğraması uzun sürmedi.

"Seni de Berk!" diyerek Berk'e de ayağını denk aldıran Nisa daha sonra;

"Başlıyoruz, adam olun!" dedi ve ilk kurşun sesinden sonra telsizden bir "Ah!.." nidası duyuldu.

TANIK KORUMA-ATEŞ HATTI SERİSİ 1Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin