< MALESEF KISA BİR KESİT >

1.6K 75 2
                                    

Bölümü bitiremediğim için maalesef yeni bölüm gecikecek arkadaşlar. Umarım bunu bir özür olarak kabul edersiniz. Güzel bir bölüm hazırlamaya çalışıyorum ama ancak yarısını içime siner bir hale getirebildim. Daha çok çalışmam lazım çok. Tekrar gecikme için özür dilerim.

Multideki vatandaş temsili olarak benim...

***

Demir, kızın böylesine canice davranmasına izin vermemeye kararlıydı. Nitekim, onu koluna yapışmak suretiyle kendine çevirirken aklındaki tek şey buydu.

Tabi kız arkasını döner dönmez tahribat gücü yüksek bir yumruğu sol gözüne almış oldu!

Kızdan aldığı darbeyle savrulan adamın kıza dönüşü de okkalı bir yumruk olacaktı. Eğer Serdar onu tutmasaydı...

Serdar'ın yakaladığı bileğini hırçınlıkla kurtaran Demir, sert sesiyle koridorları inleterek;

"Bir şey unutmadın mı Nisa!" diye bağırdı.

Nisa oyunculuğunun iyiliğinden midir, yoksa gerçekten de içindeki tüm duyguları yok ettiğinden midir bilinmez, hala boş bakışlarını koruyordu.

Demir ise o bakışlarda sadece bir cani görüyordu.

***

Serdar'ın hala aralarına katılmadığı ekip, masadan olabildiğince uzaklaşabilmek için sandalyelerine yaslanmışlardı.

Galiba üzerlerine kan sıçramasından korkuyorlardı. Ve korkulanı önleyende Serdar'ın palas pandıras toplantı odasına dalması oldu. Bu adam böylesine bir telaşla hareket ediyorsa, kesinlikle başlarına gelecek vardı ve burada kardeş katline zaman yoktu.

En azından şimdilik...

***

TANIK KORUMA-ATEŞ HATTI SERİSİ 1Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin