Sizlerle Sohbet!!

5.6K 156 40
                                    


Herkese iyi akşamlar iyi geceler diliyorum öncelikle.

Arkadaşlar fark ettim ki Kırık Serçe'nin finali için ben çok üzülüyorum. Daha ilk bölümünü paylaştığım gün dün gibi ve Batıkan ile Elfida'yı bir daha yazamayacak olmak beni kötü hissettiriyor.

Bilmiyorum tek ben mi böyle hissediyorum...

Bu bölümü paylaşma amacım ise sizinle biraz daha samimi olmak ve düşüncelerinizi okumak. Bu hikaye benim için çok güzel başladı ve kısa bir sürede hızlı bir okuyucu kitlesine ulaştı.

Neyse uzatmayalım duygulandım jdşqmdmlwdld.

Şimdi herkes Kırık Serçe'de en beğendiği diyaloğu, sözü veya olayı yazabilir mi lütfen? Bir tane olmak zorunda değil, istediğiniz kadar yazabilirsiniz.

Diğer bölümde bir okuyucum Batıkan annesiyle yüzleşmeli diye bir yorum atmış, çok haklı bir yorum. Benimde aklımda olan bir şeydi zaten. Kırık Serçe'yi birkaç bölüme daha yayacağım galiba ve diğer kurgumu da yayınlayacağım.

Kırık Serçe'nin arası biraz uzayabilir çünkü cidden telaşa getirmeden güzel bir şeyler çıksın ortaya. Diğer kurgumu da gerek buradan gerekse panomdan duyuracağım ve o da bir gerçek aile konusu olacak. (Kısa bir kesit yazmıştım buradan zaten.) Orada da sizleri ve güzel yorumlarınızı görmeyi çok isterim.

Playlist duyurum olacak son olarak.

Fazlada uzatmayalım. Yorumlarda görüşmek üzere hepiniz Allah'a emanetsiniz, sizi ciddi anlamda çok seviyorum.

Kocaman galppp❤❤❤❤
#birdelidolu

Kırık Serçe (Aile Serisi-1)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin