Hepimiz ilk defa onu bu şekilde görmenin şaşkınlığı ile ona bakıyorduk. İlk konuşan Brendon olmuştu,
"Neler oluyor? Hemen söyle." Zach hepimize teker teker baktı,
"Newt'ı da çağırın, bu çok önemli." Zach'in sözü üzerine Newt'ın yanımızda olmadığını fark ettim. "Çağırıyorum."
İçeri gidip -yine buluştuğumuz bir geceydi- Newt'ı ararken onu camın önüne oturmuş, dışarıyı izlerken buldum. Biraz dalgın gibi durduğunu yan profilinden anladım ve yavaşça yanına geldim.
"Hey," sesimi duyunca dalgın halinden çıkıp merakla bana döndü, içeriyi gösterdim,
"Zach geldi, ve oldukça huzursuz duruyor. Sanırım önemli bir şey." Neden bu kadar dalgın olduğunu sormak istiyordum ama belli ki Zach önemli bir şeyler söyleyecekti. Ayağa kalktı ve başıyla onayladı.
İçeri, diğerlerinin yanına geldiğimizde Dixie konuştu sabırsızca, "Hadi hepimiz buradayız, anlat artık çok merak ettik!" Zach başını topladı ve elindeki su şişesini kenara bırakıp daha fazla bekletmeden hemen söze girdi,
"Tamam ama lütfen ben bitirene kadar sözümü kesmeyin." Hepimiz sabırsızca hemen onayladıktan sonra dinlemeye koyulduk, bu sırada hepimiz daire oluşturacak şekilde yere oturmuştuk. Zach nihayet konuşmaya başladı,
"Hemen kısaca açıklayacağım. Öncelikle, zaten yine normal ve dikkat çekmeden etrafı araştırırken sıkılınca doktorların yanına gittim. Merak ettiğim için işlerine yardım etmeme izin verdiler ve sonra ellerimi yıkamak için lavaboya gittim.
Daha sonra ellerimi yıkayıp tam çıkacakken lavabodaki havalandırmadan sesler duydum. Merak ettim ve klozetin üzerine çıkıp kapağı biraz zorladım. Açmam biraz zor oldu ve her an biri gelebilir diye pek bakamadım.
Tam açmışken bir doktor girdi, bu yüzden kapatıp normal bir şekilde çıktım kabinden ve buraya geldim. Ama eminim ki o havalandırmadan diğer yerlere gidilebiliyor. Ve bence çok da önemli bir bölmeye gidiyor.
Bu yüzden, bence gidip oraya bakmamız gerekiyor ama zor olabilir çünkü çok sık doktorlar giriyor. Başka oraya giden bir havalandırma olduğunu sanmıyorum çünkü olsaydı mutlaka görürdüm, eminim. Ayrıca plan yaparak gitmeliyiz ama çok kişiyiz, belli kişiler gitsin."
Zach konuşmayı bitirdiğinde nefes nefese sudan bir kaç yudum daha aldı. Ve hepimiz düşüncelere gömüldük bir kaç saniye.
Zach haklı olabilirdi ve düşündüğümüz gibi olmasa bile, gidip bakmadan bilemezdik. Ayrıca bunu öğrendiğime göre kesinlikle giderdim yoksa meraktan ölürdüm kesin.
Diğerlerinin de aynı fikirde olduğuna sanırım hepimiz emindik. Newt, bu olay hoşuna gitmiş olmalı ki ellerini alkışlar gibi yaptı,
"Tamam, suratlarınızdan anlaşılıyor ki herkes oraya gitmeye oldukça hevesli. Öyleyse kimler gidiyor ve plan ne?"
Bunun üzerine herkes Zach'e döndü, elbette bir planı olmalıydı. Bu kadar düşündüğüne göre... Zach kararımızdan memnun olarak başını salladı,
"Plan zaten hazır, kabul edeceğinizi biliyordum. Kimlerin gideceğine şimdi karar verelim ve planı anlatayım.."
"Anlaştık."
"Bana uyar."
"Olur."
Ve herkes kısaca onayladı.
Eh, bu kadar ay uslu durmak yeter bence.
Hadi biraz da etrafı karıştıralım eheh...
~
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DİKKAT ET / TOM KAULITZ
Teen FictionHerşey şehirdeki büyük akıl hastanesindeki vücutlarında korkunç bir virüs taşıyan "insanların" hastaneden kaçması ve şehire inmesiyle başladı...