Кейт.
Літо.Це найдурніша пригода з усіх можливих, на яку я погодилась. Я навіть не розумію, що це за компанія з нами і чому я пішла на це. Реніль мене змінила. Вона змінила моє ставлення до людей, до світу.
З самого ранку мій гороскоп показав, що в цей день стануться великі зміни. Перша моя думка була про те, що я маю піти з Реніль. Це виявилось такою дурнею. З усіх цих людей мені знайомі тільки Рені, Ставрос і Юстер. Але цей ідіот керує камерами, щоб вони нас не зняли.
Група друзів, з якими спілкується Реніль, придумали це. Вона любить різні пригоди, тому погодилась і на цю. Я вперше беру участь у чомусь подібному, бо для мене це щось нове.
— Чшш, — Реніль прикладає палець до губ і підморгує мені.
Я чую, що хлопці повертаються до нас. Ну... не до нас, а до моєї подруги.
— Все добре? — питає Ставрос, дивлячись на мене.
Я киваю і встаю на ноги. Криво посміхаюсь, але йому це підходить. Він махає друзям рукою, і вони покидають кабінет. Реніль йде за ними, забуваючи мене тут. Один на один із Ставросом. Я ковтаю слину, бо цей хлопець як-не-як красивий. Він має гарне і приємне обличчя. В нього чудова фігура і є м'язи, які гарно гармонують із його статурою. Його очі впиваються в мене, змушуючи перевести погляд.
— Кейт?
Я не дивлюсь на нього, бо він може побачити мої рум'яні щоки.
— Кейт? — повторює він ще раз.
— Я тебе чую, говори.
Роблю вигляд, що мені немає до нього діла. Більше я на подібне не поведусь.
— Ти вже довго в нашій компанії, але я майже нічого про тебе не знаю.
Це змушує застигнути мене на місці. Я не знаю, що йому відповісти.
— Я слідкую за тобою, бо ти подобаєшся мені. І я просто кажу, що не очікую від тебе відповіді.
Я мукаю, але він продовжує.
— Ти маєш час, щоб ми дізнались одне про одного більше. Ти справді цікава.
Двері відчиняються, і я дивлюсь на хлопця в капюшоні. Я вже давно в цій компанії, але окрім Ставроса нікого до ладу не знаю.
— Став, ходи з нами.
Вони зверхньо ставляться до мене. Вилупки просто не знають, що в душі я краще них.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Породжені ненавистю/18+
ChickLit№2 з циклу "Руйнівна четвірка". Якщо ми ненавидимо одне одного, ти презираєш мене, тримаєш на мене образу минулого, ігноруєш моє існування, то чому ти досі потайки шукаєш мій погляд серед сотні інших? Це майже те саме, що й залежність. Ми схожі, цим...