Розділ 3

1K 31 6
                                    

Кейт.
З

а тиждень до початку навчального року.

Гороскоп: "Скорпіони, проведіть цей день з друзями, буде весело."

Якраз те, що мені потрібно. Сьогодні ми збираємось піти компанією в ліс на ночівлю. Мені здається, що це найкращий зодіак на такий день. Я вірю саме в цей канал, бо він завжди правдивий в мою сторону. Про це знають всі мої знайомі, з якими я спілкуюсь.

Вчора ввечері хтось, як я розумію, колишній однокласник, написав мені в особисті лайно. Після останнього речення я заблокувала його. Колись в мою сторону були подібні слова від однокласників. Я не сумніваюсь, що їм просто стало нудно, і вони вирішили продовжити знущання наді мною. Я їх засмучу, бо тепер я не сама. Це одна із причин. Друга - я сильніша. Те, що вони казали мені колись, зараз би не зачепило.

Мені прийшло повідомлення з інстаграму. Це від Ставроса. Я подумала над тим, щоб поігнорувати його трішки, але пальці самі натиснули на чат із ним.

Ставрос: - Привіт, ти знаєш, хто я?

Звичайно, я знаю.

Ставрос: - Якщо що, то я Ставрос, ти все ж підеш сьогодні з нами?

Я: - Привіт, а ти проти?

Ставрос: - Аж ніяк, я навпаки хотів тебе побачити.

Мої щоки червоніють, хоча він не написав нічого такого.

Я: - Я буду з Реніль.

Ставрос: - Чудово, до зустрічі!

Відкидаю телефон і встаю з ліжка. Підходжу до шухляд і витягую з них весь свій одяг. Має бути щось зручне і красиве. Декілька хвилин пошуків, і я знаходжу зручну довгу сіру футболку з малюнком єдинорога на спині та короткими чорними шортами. На низ натягую сірі носки і чорні конверси. Найкращий варіант. Про запас беру із собою тонку літню куртку з капюшоном, яка майже не відчувається на тілі. Без макіяжу, бо ми йдемо в ліс на ночівлю. Часу на його змиття не буде.

Ще вчора ввечері мені подзвонила Реніль, випрошуючи все ж піти з ними. Я довго вагалась, але від початку знала, що Реніль все одно не відчепиться, поки я не погоджусь. Ми всю ніч розмовляли по телефону, складаючи рюкзак із потрібними речами.

***

Мої руки болять від того, що довбані цвяхи не забивались в землю. Реніль вже обматюкала весь світ, поки я знову і знову забивала недолугі цвяхи.

Породжені ненавистю/18+Where stories live. Discover now