Кейт.
Мені написав Ставрос.
Я проігнорувала його вчора ,але сьогодні він знову написав мені.
Реніль сказала, щоб я відписала йому, хоча й недолюблює його.
Я чесно не розумію, чому він так не подобається їй, але це її вибір.
Мені також не подобаються деякі її колишні хлопчаки на короткий час, але вона знає всі мої емоції щодо них.
Ми завжди говоримо одна одній все, що тримаємо в собі.
Це може статись не одразу. І ми вже звикли, що деякі речі нам потрібно на одинці обдумати перш, ніж розповісти одна одній.
Проте ми завжди є одна в одної. І ми завжди підтримаємо одна одну незалежно від часу і ситуації.
Якби Реніль була хлопцем - вона б була моїм ідеалом закоханості.
Поганий хлопець, але завжди знає рамки. Красивий і сексуальний. І точно із почуттям гумору.
Впевнена, що в неї б був величезний член.Вчора я замкнула свою кімнату на ключ і прокидалась кожну годину, щоб перевіряти двері.
Потрібно сказати батькові, щоб коли приїде, закликав майстра для заміни замків на головний вхід.
Я так ще не проклинала себе, як вчора.
Якого біса я взагалі загубила ключ?
І це ключ від будинку!
Якби мати дізналась, вона би вбила мене за цю ситуацію.
Сказала б, що мені навіть ключ від дому не можна довірити.
Добре, що в неї в шухляді знаходиться ще один запасний ключ про всяк випадок.
Я забрала його собі, щоб користуватись ним за відсутності батька.
Вчора я бачила, що Джеймс стояв ще якийсь час після того, як я закрила вікно, тюль та штори, закутавшись в одіяло по саму голову.
Це так страшно, ніби мене переслідує вбивця, а не перше кохання мого дитинства.
Мені шкода, що він опустився до такого рівня.Просто зараз я сиджу за столом, досі закутавшись теплим одіялом.
Ноутбук відкритий, але підготовка до завтрашнього дня ніяк не йде.
Завтра перше Вересня.
Я буду бачити як і старі, так і нові пики.
Плюси в тому, що в мене є Реніль і Юстер.
Мінуси: В нашій групі є Сільвія і Вел. Вони поводяться як хворі суки, якими й являються.
Я пообіцяла подзвонити Реніль ввечері, бо вона хвилюється за мене після того, як я розповіла їй за вчорашнє повернення додому.
Вона спочатку реготала, але коли почула ім'я Джеймса - закрила рот до самого кінця.
Вона хоть і приклад для мене, але також його боїться.
І не дарма.
Він являється хворим психопатом, якому ні лікарня, ані в'язниця не допоможе.
Як він міг з прекрасного хлопця перетворитись в таке чудовисько...
Це ж що потрібно із собою робити, щоб стати таким ненависником.
І ця вся ненависть йде на мене.
Я дуже вдячна всесвітові.
Моїй вдячності немає краю.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Породжені ненавистю/18+
ChickLit№2 з циклу "Руйнівна четвірка". Якщо ми ненавидимо одне одного, ти презираєш мене, тримаєш на мене образу минулого, ігноруєш моє існування, то чому ти досі потайки шукаєш мій погляд серед сотні інших? Це майже те саме, що й залежність. Ми схожі, цим...