Кейт.
Я заледве влізла в костюм для черлідингу. І це через груди, які притиснуті до тканини так, ніби друга шкіра. З Реніль відбувається та сама ситуація, але в неї костюм не натягується через дупу.
— Потрібно худнути, бо так і зовсім не залізете в них, — голос Сільвії зі спини неймовірно дратівливий.
Реніль вже стискає кулаки, але я заспокоюю її, ставлячи руку на спину.
— Просто не звертай уваги.
— Але це вже вкрай. Як тобі нормально чути все це?
Мені не нормально, але всі знають, що Сільвія — остання сука. Ніхто досі не зробив із нею порядок, тож і я краще промовчу.
Ми виходимо з роздягальні й ідемо до залу. Зал величезний, що не дивно. Саме тут буде відбуватися гра в кінці наступного місяця. Саме тут наші хлопці переможуть, як це відбувається буквально завжди. Ніхто і ніколи в них не сумнівається. Всі знають, що вони найкращі.
Ми займаємо свої місця для розминки, і тренерка вмикає музику, щоб ми краще відчували ритм. Краще б я займалася йогою просто зараз замість цього. Виступати за наш коледж було моєю вічною мрією, але зараз я почуваюсь так задушливо поруч всіх цих сук, які не варті нічого. Я швидко впріваю, бо ми надто швидко рухаємось. І мені стає краще, коли Сільвія весь час поправляє груди, бо від стрибків вони в неї болять. То вже краще, щоб груди прилипли до тканини і не підстрибували, спричиняючи біль, суко.
Раптом до залу входять хлопці з футбольної команди. Вони жартують і сміються, готові до свого тренування. Їхня присутність завжди привертає увагу, і сьогодні не виняток. Невже вони будуть тренуватись тоді, коли й ми? Що за нафіг? Ставлю ставки, що наше тренування буде ще гіршим, бо дівчата викладатимуться ідеально, щоб привернути увагу цих йолопів.
— О, подивіться, хто прийшов, — промовляє Реніль, підморгуючи Юстеру, який сидить на лаві запасних.
— Ну звісно, наші зірки, — додає Сільвія, з легким сарказмом у голосі.
— Ох, Фуеґо такий гарячий, — мрійливо каже одна з дівчат.
Сільвія поруч пирхає зо сміху, роздивляючись всіх хлопців так, ніби вона звір, що шукає свою здобич. Не здивуюсь, якщо вона спала з ними усіма. Це занадто легко для неї.
Я кидаю погляд на Джеймса, який вже розминається з іншими хлопцями. Він виглядає зосередженим, але раптом його погляд зустрічається з моїм. Я відчуваю, як серце починає битися швидше. Щось у його очах змушує мене відчувати тривогу. Він не відводить погляду, і я відчуваю, як починаю червоніти. Відводжу погляд і закушую губу. Я не можу реагувати так на його присутність. Навіть якщо перед очима пропливають спогади про його обличчя між моїх ніг.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Породжені ненавистю/18+
Чиклит№2 з циклу "Руйнівна четвірка". Якщо ми ненавидимо одне одного, ти презираєш мене, тримаєш на мене образу минулого, ігноруєш моє існування, то чому ти досі потайки шукаєш мій погляд серед сотні інших? Це майже те саме, що й залежність. Ми схожі, цим...