Розділ 13

804 25 16
                                    

Джеймс.

-Ти покажеш мені фото?
-Розвернись на 180 градусів і вийди з кімнати, я не збираюсь тобі нічого показувати.
Сет навіть не думає виходити. Він зазирає в мій телефон, але я ховаю від нього оголені фото Кейт.
Ніхріна. Не доріс ще до її тіла.
-Тобі шкода показати? Я ж вже завтра про них забуду.
-Побачиш тоді, коли захочу цього я.
Він показує своє невдоволення, після чого розвертається і справді виходить з моєї кімнати.
Вони в будинку Даніра буквально кожен день.
Я не розумію чому він дозволяє їм сюди заходити, а сам втікає.
Але тут я нічого не можу сказати, бо Сет зайшов вчасно.
Насправді я не мав ніяких планів. Я просто хотів подивитись на переписку Кейт і Страпона. Написати їй щось від його лиця, побачити її відповідь на його повідомлення.
Мені не до вподоби, що вона так радісно відреагувала на його повідомлення.
Сет дозволив мені сфотографувати його майже повністю голого, бо йому на це вдосталь похуй.
Ще дивно, що він не завів собі акаунт на OnlyFuns, щоб виставляти там свій голий зад.

Батько просив, щоб Данір взявся за моє навчання, бо я вечь час забиваю на це хрін. Але навіть Данір безсилий проти мого нехотіння вчитись.
Мене завжди вражали люди, які вчаться. І вони не просто вчаться, а знають все. Вони відповідають на кожне питання викладачів, коли ніхто й уявлення не має про справжню відповідь. І це завжди правильно.
І це завжди Кейт.
Я знаю це, бо слідкував за її навчанням. З часів школи вона весь час була з головою в цих книжках і конспектах. Записувала кожні слова, які казали вчителі. Читала всі твори, про які вони говорили. І вивчала все напам'ять. Кожну деталь.
Одна із тих дивних людей, якими я захоплююсь і водночас ненавиджу за їх зверхність.
З нас всіх один Данір вчиться, бо він найстарший.
Пізнав життя, скажімо так.
Крістофер теж береться за навчання, щоб не зарости в цьому.
Єдине, за що береться Найтан - фляжка горілки.
Сет не повністю входить в нашу компанію, але найчастіше він поруч із нами. Чувак, про якого я знаю не так багато, щоб сказати, чи вчиться він.

Наступна половина дня йде дуже туго. На задньому плані навіть немає музики, я просто втикаю в стіну до потемніння на дворі.
Хлопців в домі вже не чутно. В мене з'являється дике бажання написати щось Кейт. Чому саме їй, не знаю.
Просто хочеться дратувати її. Лякати її. І тільки її. Мені страшно з того, що я майже весь час думаю про неї.
Звичайно не в романтичному плані, але ж думаю.

Породжені ненавистю/18+Where stories live. Discover now