Розділ 34

1K 46 42
                                    

Кейт.

Вибір був очевидним. Я давно це знала. Знала, що я не покину Джеймса, навіть якщо переконуватиму себе це зробити.

Але зараз я не хочу йти туди, навіть якщо там місце Джеймса. Це його місце, не моє. Мені хочеться просто спокійно побути на холодному повітрі зі своїми думками. Я не егоїстка, щоб просити Джеймса обрати мене. Я знаю, що йому буде краще з друзями. Цей день для нього. Цей день для його команди. І я не можу втручатися в його світ своїми забаганками.

Хвилину тому Реніль поставила слухавку, бо по неї приїхав Данір. Рені сказала, що він на машині Джеймса, тому я почала хвилюватися. Джеймс не віддасть просто так свою машину. Можу думати, що в найкращому випадку Данір пригрозив йому.

Це сталося тому, що Реніль повинна була їхати з Юстером. Данір сказав, що він сам по неї приїде, а вона настояла на своєму. Навіть якщо Джеймс і Данір не рідні по крові, то характером вони неймовірно схожі. Просто я гадаю, що Данір все ж не такий псих, як мій Нантейль.

Я перевіряю свій холодильник на наявність чогось, що можна підігріти в мікрохвильовці. Все, що там є, — декілька пачок мівіни і десятки різних соусів. А ще корейська морква, яку мати обожнює.

Мені на мить стає дуже боляче від того, що вони не вдома. Вже дістало, що я бачу їх двічі на тиждень. І це тільки тоді, коли вони дають мені гроші і один поцілунок в щоку. Я впевнена, що безліч інших дітей сильно не переймалися б через це. Дають гроші? Бери.

Навіть якщо тобі не приділяють увагу. Навіть якщо тебе не люблять так, як повинні. Навіть якщо вони ніколи не кажуть, що люблять тебе. Ти повинна радіти тому, що вони дають тобі кошти на все, чого ти забажаєш.

Але мені не потрібні гроші. Мені потрібні вони.

В кімнаті беру два теплі покривала і спускаюся вниз. Чай з абрикосами пахне так смачно, що мені кортить пошвидше літа і цієї чудової теплої погоди.

Насправді вже зима. Але я не засмучена тим, що снігу ще й близько немає. Перш за все — навіть морозу не відчутно.

Я виходжу на задній двір, застилаючи місце на асфальті покривалом.

На телефоні пишу два короткі повідомлення Джеймсу. Я не хочу, щоб він думав, що це через нього. Мені просто краще там, де все спокійно і тихо.

Породжені ненавистю/18+Where stories live. Discover now