Джеймс.
Мені стало нудно. Хлопці розважались з дівчатами в нашій таємній хижині під землею. Мені рідко стає нудно зі шльондрами, яких знаходить Найтан, але чомусь саме сьогодні в мене в голові одна вода. Я думаю не про дівчат, яких хочу трахати. Я ні про що не думаю. В голові вода, а мені потрібна кров. Як хижак, який вийшов в ліс, щоб знайти свою жертву. Я можу бути будь-якою твариною. Залежить від людини, на яку я полюю.Вже темно, і я впевнений, що в лісі взагалі немає людей. Хіба хтось може влаштовувати вечірки. Декілька разів на територію нашого лісу приходили не кликані гості. Під кожним деревом на цій території є камера, яка знімає все в нашій кімнаті огляду.
По ній ми помічаємо групи хлопців, або дівчат, або і тих і тих разом. І кожного разу ми вмикаємо колонки з гучним огидним писком, який повністю закладає вуха. Одягаємо спеціальні маски для того, щоб вони відбивали від нас цей звук, і йдемо на полювання. Моя допоміжна річ — сокира. В Найтана — величезний молоток. Крістофер бере біту, але він ні разу ще не замастив її в чужій крові. Кріс тільки залякує. Раніше Данір ходив з нами, але тепер в нього інші бачення про світ. Сет рідко, але мітко, також ходить з нами. Я можу точно сказати, що найбільш кровожерливий тут я. Після мене йде Сет, бо він є хворий на голову дибіл. Він може здаватись милим і хорошим. Особливо тоді, коли видає мені всю інформацію про все навколо. Але Сет побив хлопця майже до смерті через те, що він видав смішок, коли той гепнувся об кут столу.
Це було жахливе видовище. Забудемо.
Я зупиняюсь біля станції. Мені не важко здогадатись, що там, посеред заправки сидить Кейт. Я впізнав її по футболці із єдинорогом. Покажіть мені хоча б одну дівчину, якій більше 13-ти років, але вона досі носить речі з дитячими малюнками. Ніхто з коледжу ніколи не одягався так, як вона. Для мене завжди її образи на шкільні вечірки, або дискотеки в молодших класах здавались дуже дитячими і наївними. Вона сама як дитина. Така ж дурна. Також я зрозумів, що це вона, побачивши її волосся. Я знаю кожен відтінок її кожного пасма на її дурній голові. Вона декілька разів за хвилину обертається по різних сторонах, але я ховаюсь за колоною, зливаючись в нічній темряві. Що вона взагалі тут робить? Не довго згадую, Сет казав. Він попереджав, що з компанією йде в ліс з палатками. Я не думав, що Кейт зацікавлена в такому.
Чи може... це через кривопикого, не дай Бог звісно, але мені від цього гидко. Він такий, як я, але вона не бачить цього. Засліплена ідіотка.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Породжені ненавистю/18+
ChickLit№2 з циклу "Руйнівна четвірка". Якщо ми ненавидимо одне одного, ти презираєш мене, тримаєш на мене образу минулого, ігноруєш моє існування, то чому ти досі потайки шукаєш мій погляд серед сотні інших? Це майже те саме, що й залежність. Ми схожі, цим...