Джеймс.
Я випрямляюсь, хоча це дається складно. Вона влучила в самі яйця. Це дуже і дуже боляче. Справді. Я ледь не склався в кубик, але потрібно підтримувати статус психопата. Я знаю, що вона матюкає мене всіма поганими словами в цьому світі, які пам'ятає її дурна голівонька. Раніше вона не дратувала мене так, як зараз. Після того, як моє життя розбилось на сотню частинок, я викреслив її повністю зі свого клятого життя.
Зі свого окремого світу, який готовий був віддати їй під охорону. Вона почала дратувати мене саме тоді, коли вирішила, що зможе жити без мене повністю. Я звісно вривався в її життя час від часу, але робив все, щоб вона думала, ніби я взагалі не бачу її існування. Проблема в тому, що я завжди помічаю її. Це найбільша проблема, за яку я ненавиджу себе. Я мав би ненавидіти її до кінця свого життя. Не хотіти бачити її до кінця свого життя. Забути всі хороші моменти, але це неможливо. Кожен раз я всеодно бачу її. І здається, що тільки її.
Інакше я б вже давно відпустив, знайшов собі реальну дівчину. Закохався б в когось іншого. Не виходить. Я продовжую ненавидіти Кейт саме зараз через те, що вона носиться зі Ставросом. Цей рахіт такий дурний, що починає переходити мені дорогу. А мені ніякі лохи не переходять дорогу. Клянусь, що розмажу його під час цьогорічної гри, інакше сяду за ґрати. Мені і без цього світить в'язниця, якщо Кейт набереться сміливості. Вона якраз мовчить. Просто витріщається на мене своїми зляканими очима. Я бачу в ній більше рішучості, ніж минулого разу. Мені подобається, що я роблю з нею це. Цей безлад. Вона - безлад.
— Маленький монстре, де ж твоя біта? — хихочу я.
Вона декілька разів привідкриває рот і закриває його.
— Ти можеш промовчати, я все одно її не бачу біля тебе.
— Що ти зробив?
— Що я зробив? — продовжую опитування, хоча все розумію.
— З ліфтом. Чому він так різко перестав працювати?
— Ти так впевнена, що я замішаний у цьому?
— Скажи мені, що це не ти. Цей ліфт вибухне від мого сміху.
Я мимоволі посміхаюсь. Мені стало подобатись те, що вона каже? Фу. Фу. Фу. Мені справді допомогли. Сет вміє все. В дівчат є Юстер. Смішний хлопчина. А в нас є свій Юстер. Наш Юстер — Сет. Він вміє все, чого не вміємо ми. Уявлення не маю як, але він знову допоміг мені в операції "Знищити Кейт". Мені здається, що Кейт симпатизує Сету, але я повністю в ньому не впевнений. Сет схожий на Найтана. Вони обидва такі хворі на дівчат. Готові злигатись з будь-якою, яка потрапить їм на очі. Але Сет хоча б має здоровий глузд, коли Найт — ніхуя. В Найтана замість мізків знаходиться 100-грамовий стакан горілки.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Породжені ненавистю/18+
ChickLit№2 з циклу "Руйнівна четвірка". Якщо ми ненавидимо одне одного, ти презираєш мене, тримаєш на мене образу минулого, ігноруєш моє існування, то чому ти досі потайки шукаєш мій погляд серед сотні інших? Це майже те саме, що й залежність. Ми схожі, цим...