Розділ 10

963 28 10
                                    

Кейт.

Я присідаю біля стінки, що веде до виходу. Декілька дівочих груп проходять попри мене, але ніхто з них не помічає моїх випадкових сліз. Це справді Джеймс. І весь цей час це був Джеймс. Це він робив весь цей жах зі мною. І я могла б сказати, що ненавиділа його до цього моменту. Але це не так. Саме в той момент, коли він стягнув із себе маску, я зненавиділа його остаточно.

Я звинувачую себе, що не здогадалась про це раніше. Мені смішно з того, яка ж я дурепа. Його машина. Знає про мене майже все, чого не знає більше ніхто. Вміє тиснути на мої кнопки. Робить все, щоб залякати мене. Однозначно знає, де я живу. Дратується через те, що я проводжу час зі своїм хлопцем. Та який же він козел після всього цього! Я тупо палаю від гніву.

Підриваюсь на ноги, набираючи на телефоні номер подруги. Зупиняю перше ближче таксі, котре бачу, і оплачую дорогу до будинку Реніль.

***

Подруга вислуховує все від початку до кінця, ні разу не перебивши. Вперше бачу стільки емоцій на обличчі Реніль за такий короткий період.

— Знаєш що?

Я киваю, очікуючи її щиру реакцію в словах, бо цей весь час вона просто витріщалась в стіну з відкритим ротом.

— Мені шкода тебе, бо тобі весь час приходилось слухати мене годинами. І на відміну від тебе, я виговорювала реальну хрінь.

З мене виривається легкий смішок, після чого подруга міцно обіймає мене за плечі.

— Найчастіше саме ти заспокоюєш і обіймаєш мене в такі моменти, але мені ця роль також підходить, правда?

— Просто помовчи, — відгризаюсь, реготнувши їй в груди.

— Давай зіграємо в гру?

— Я думаю, що нам варто передивитись Ла-ла ленд.

Реніль скептично піднімає брову.

— Ця дівчина втратила свій глузд. Її переслідував маніяк, який виявився її першим і найсильнішим коханням...

— Які там правила в твоїй грі? — перекрикую, затикаючи їй рот.

— Я знала, що тобі завжди подобались мої ігри, — вона витирає вдавану сльозу зі своїх очей. — Назви три причини, чому ти дружиш саме зі мною, а я назву свої.

— І це по-твоєму гра?

— Який виявився її першим і найсильнішим коханням, але...

Породжені ненавистю/18+Where stories live. Discover now