Розділ 26

757 36 9
                                    

Кейт.

Ми повернулися до життя, де Джеймс переслідує мене. Але це вже не є чимось, що я не сприймаю. Мені більше не набридає ця атмосфера. Він майже ніколи не знаходить мене, тому весь час присилає якісь повідомлення.

Змагання між коледжами перенесли ще на один місяць через проблеми, які виникли у наших ворогів. Весь інтернет знає про те, що це через них змагання перенесли, тож більшість тепер просто ненавидить їх. Це нам на користь.

Вчора ввечері мені написав Ставрос. Знову. Колишній акаунт я заблокувала, щоб викинути його зі свого життя. Але він ненормальний, тому написав мені з іншого. Я нізащо в світі не розповім Джеймсу, що Ставрос мені погрожує. І він погрожує не на словах, а в нього звідкись є ті фотографії, які Джеймс обманом отримав від мене. Чому я не подумала про те, що може трапитися щось подібне?

Сьогодні я отримала ще одне повідомлення від Ставроса. Він писав, що бачив мене в магазині, що спостерігав за мною з вікна свого автомобіля. В голові звучали його слова, мов зловісний відгомін. Кожен мій рух здавався під наглядом, кожен крок був схожий на ризиковане випробування. Все здавалось чужим.

Чому він згадав про це саме зараз? Чи він вже знає про те, що Джеймс, Сет і Крістофер повертаються до команди, щоб надерти їм сраки?

Я знаю, що повинна щось робити із цим. Але що я можу, як тільки просити Ставроса нікому не показувати фото.

Навіть зараз він надіслав мені повідомлення, коли я присідаю, притискаючись до холодної стіни жіночої вбиральні.

Сьогодні немає тренувань з черлідингу, але все ж... Я тут. Моє серце так сильно гупає, що я готова заревіти просто зараз. Якби мені раніше хтось сказав, що в моєму житті трапиться щось жахливіше за Ставроса, я би посміялася і закотила б очі у відповідь.

Чи є щось хороше за ці дні?

Так.

Реніль, Кіяра та Аніта, які буквально всюди зі мною. Я не думала, що ця маленька сучка побачить в мені свою другу мати і не відлипатиме від мене.

Поки що ми просто спілкуємося, але я буквально бачу нашу дружбу в майбутньому наймогутнішою. Можливо, ми навіть заберемо статус Руйнівної четвірки на себе. Але це відбудеться тільки якщо цього насправді захоче Аніта або Реніль. Я помітила, що Кіяра найхолодніша з усіх нас і що вона весь час щось малює в своєму блокноті. Її гетерохромічні очі сняться мені кожної ночі. І я не перебільшую. Вона неймовірно гарненька, попри свої два шрами на обличчі. Я тільки можу уявити, скільки їх по її тілу, якщо ще два я бачила вище ліктя минулого тижня, коли вона засукала рукава.

Породжені ненавистю/18+Where stories live. Discover now