Розділ 32

729 39 15
                                    

Кейт.

– Курва, – голос Реніль пробуджує мій шоковий стан.

Я хочу кричати. І кричати не просто так, а кричати, щоб це почули вони всі.

– Кейт?

Сльози стікають по моїх очах, але я стираю їх, не дозволяючи розмастити туш.

Задираю голову і дивлюсь на Реніль. Вона першою викидає в смітник цю ганчірку, яка повинна була бути нашим костюмом для виступу. Я роблю те ж саме, відкидаючи його й кусаючи губу майже до крові. Кліпаю декілька разів, щоб не дати сльозі вирватись.

Все добре. Дихай, Кейт.

Ми виходимо з роздягальні у формі третього курсу і я вже хочу врізати тій, через кого це відбулось. Сільвія робить вигляд, що їй шкода, роблячи ці щенячі очі й опускаючи кутики губ вниз.

Я збираюсь вирвати їй патли, але Реніль тягне мене назад, гаркаючи до них.

– Не потрібно злитися. – троє подруг, що стоять позаду неї, ствердно кліпають. – Я ж казала, що ви від'їли задницю.

Вона знає, що це змагання означало для мене багато. Вона це знала, і її суки їй допомогли.

– Це був найбільший розмір, що у вас з обличчями? – Її голос настільки виводить мене з-під контролю, наскільки це може бути.

Тримай себе в руках.

– Знаєш що? – Я підходжу до неї напряму й піднімаю голову, щоб бути з нею на одному рівні. – Я не спущу це тобі з рук. Запам'ятай мої слова.

Її подруги сміються і вона робить вигляд, ніби сама також збирається зареготати.

Наступного разу я зроблю так, щоб вона пошкодувала про цей день, коли не дала мені здійснити одну із моїх найважливіших мрій у житті.

– Ти краще вчися їсти маленькими порціями! – я затуляю вуха, щоб не чути її подальших слів.

Довбана хвойда.

Кейт так само злиться поруч, лаючись вголос.

– Як же вона дратує одним лише своїм виглядом.

Я не розумію тільки одне: чому Воронцова терпить їх, якщо вона набагато краща за все це?

Як можна спілкуватись з людьми, які огидніші за зраду коханій людині?

Ми заходимо в ще одну жіночу вбиральню на першому поверсі третьої вежі і я витираю сухим рушником мокрі сліди під очима. Реніль розповідає мені план помсти. Перший я не схвалюю, але підтримую другий.

Породжені ненавистю/18+Where stories live. Discover now