Розділ 27

730 35 13
                                    

Джеймс.

Кров у жилах кипіла так, ніби я міг будь-якої миті вибухнути.

Якого хріна?

Чому Кейт не сказала мені про це раніше?

Я думав, що вона просто віддаляється через мої тренування з футболу. Але виявляється, що тут щось більше.

Хоча я не можу назвати кривопикого чимось більшим. Він наче лайно, яке прилипло до капця.

Він не може мати тих фотографій, бо я їх всюди стер. Їх не існує ні в його збережених, ані на диску. Він або просто залякує Кейт, або ж я все-таки десь лажанув.

І якщо виявиться, що він якимось дивом бачив її ідеальне оголене тіло, то мені доведеться вбити його за це.

Я ще досі не відірвав йому руку, яку він сунув Кейт у труси. За ці довбані погрози я вирву йому обидві руки, якщо пощастить. Можливо, я зламаю йому ще й ноги, щоб більше не ходив за нею в тихі місця.

Я навіть не знаю, що мене розізлило більше. Те, що Кейт не розповіла мені, чи те, що вона, блять, не розповіла мені!

Справді. Якого чорта вона так довго просто терпіла те, що він їй пише? Я навіть не читав усе, бо якби прочитав ще хоча б одне повідомлення, то її телефон полетів би у вікно, а двері до роздягальні розламалися на сотні частин.

Я досі не контролюю гнів, який вирує в мені. Це те саме, якби він погрожував мені.

Я написав йому, що хочу зустрітися. Один на один. І я ж не дурний. Я знаю, що він закличе із собою цих усіх даунів. Добре, що тепер вони знають, що Сет у нашій команді, отже в нас величезні плюси.

Моя біта в руці, а хлопці поруч. Я думаю, що зараз саме час на помсту. Я ледь заїкнувся про те, що мене підбила Кейт на швидку помсту, а не те, що я вже сам не можу чекати, як переламаю їм кістки.

— Коли вони вийдуть?

— Вони не заставлять нас чекати, — відповідаю, помічаючи на кінці біти давно засохлу кров.

Як же давно я вийшов із гри. Це ж треба, не брати вже стільки часу до рук своє найбільше кохання. Я змінююсь у гіршу сторону, мабуть?

— А якщо він справді прийде один? — Кріс вже давно знуджений.

Йому потрібна кров, як і всім нам. Але якщо ми робимо це повільно, щоб насолодитись смаком, то Кріс все робить швидко, щоб не набридло.

Породжені ненавистю/18+Where stories live. Discover now