Твій біль був моїм. Я хотіла пережити з тобою ті часи. Хотіла бути поруч. Але я не була — це моя помилка. Мені шкода, що я тоді не підтримала тебе. Ти відштовхнув мене, і цим спричинив мені ще більший біль. Я ненавиджу тебе так сильно, наскільки це можливо. Ненавиджу за свою слабкість. Ненавиджу за те, що страждала. Ненавиджу.
8 років тому.
Кейт.
Батько зайшов до великої кімнати і щось говорив моїй мамі. Я сиділа зі своїм новим другом. Якщо чесно, то я не хотіла бути зараз тут. Мої слухові рецептори самі підлаштувалися під розмову батьків.
— Нантейль... — почувся тихий голос матері з-за ледь прочинених дверей.
Вона плаче?
Я заглянула всередину кімнати. Батько обіймав маму, гладячи її по спині. Вона здригалася від плачу.
— Мені шкода.
Чому вона сказала прізвище Нантейлів? Що трапилося?
Перше, що мені прийшло на думку — щось з Джеймсом. І це найжахливіше з того, про що я могла подумати.
Моє серце закололо в грудях. Я відштовхнулася від землі і побігла сходами вниз. Позаду мене щось кричав той самий новий друг, з яким я не хотіла зараз бути, тому я його не слухала. Важке гупання серця заважало чути все навколо.
Я не взулася. Просто вибігла з будинку. До Нантейлів доберусь за п'ять хвилин, але якщо буду бігти, то побачу будинок вже за дві з половиною. І я побігла. Я не мала його залишати. Не мала. Цей день наш. Він мав бути нашим. Чому я ревнувала? Чому я так дурно вчинила?
Дощ періщив по асфальту. Ноги кололо від тупого болю. Треба було взутися. Я мала про це подумати, але якщо щось трапилось із Джеймсом... Не пробачу собі ніколи.Мої сльози зливались із дощем. Я відновлювала дихання, щоб якнайшвидше добігти до їхнього будинку.
Чому мама плакала? Що ж це могло бути? Кожної секунди у вухах я чула слова: "Це наш день, наш день, наш."
Нарешті я побачила будинок Нантейлів. Ввела пін-код, який колись мені сказав Джеймс. Пальці тремтіли, тому я ледь попадала по буквах.
Наш день. Я зупинилася при вході на подвір'я, стримуючи глухий крик у горлі. На траві було дуже багато бордового кольору. Я прекрасно розуміла, що це кров, тому мене колихнуло від нудоти. Джеймс сидів на колінах біля калюж. Він увесь мокрий від дощу. Його руки в крові. Його футболка в крові. Він...у крові.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Породжені ненавистю/18+
ChickLit№2 з циклу "Руйнівна четвірка". Якщо ми ненавидимо одне одного, ти презираєш мене, тримаєш на мене образу минулого, ігноруєш моє існування, то чому ти досі потайки шукаєш мій погляд серед сотні інших? Це майже те саме, що й залежність. Ми схожі, цим...