Розділ 7

969 28 15
                                    

Кейт.

За п'ять днів до початку навчального року.

Якби ж це було почуто моєю уявою... Але він справді це сказав. Я захлинаюся своєю ж слиною, бо це останнє, що я готова була почути. Він що, збочений маніяк? Я розумію, що йому давно місце у в'язниці, але чомусь він досі не там.

— Це твій тип романтики? — тихо запитую я, непомітно простягаючи руку до дверки, щоб відкрити її.

— Я ж казав, що більше ти ніде не відчуєш такої романтики, як зі мною.

Рівно тоді, коли я натискаю на ручку дверки, вона клацає. Цей психопат закрив двері зі своєї сторони. Я нажахано повертаюся до нього. Притискаюся спиною до дверцят.

— Ти любиш тікати, але хіба я дозволяв тобі йти?

— Мені не потрібен твій дозвіл.

— Впевнена? — маска закриває його обличчя, проте я відчуваю цей насмішкуватий тон.

Прикриваю очі і сподіваюся, що це все жахливий сон. Відкрию очі, і цього виродка тут не буде. Машина буде в Джеймса, а я буду поруч із Ставросом. Я не ідіотка. Я знаю, що цей маніяк нікуди не дінеться, а я приречена на смерть. Але мріяти також не заборонено.

— Мені передзвонити другу, чи ти зробиш це?

— Другу? Ви друзі? — витріщаюся на нього, відкривши від подиву рот.

Він різко сміється, чим лякає мене. Я вдаряюся головою об скло машини, але навіть не тягнуся до болючого місця.

— Один.

— Що?

— Два, — продовжує.

— Що ти робиш?

— Три. Чотири.

Я зараз маю декілька секунд, щоб взяти його гидкий член до свого рота? Чи я не розумію...

— П'ять, — він тягнеться за своїм телефоном, але я різко відштовхую його, спираючись руками в його груди.

Що я розумію, так це те, що він зовсім не жирний збочений мудак. Збочений, звісно. Мудак теж. Але в нього тверді м'язи, чому я дивуюся. Різко забираю руки з його тіла.

— Я ж сказала, що зроблю все.

— Мені самому розстібнути ширінку? — запитує він цим страшним голосом.

Я більш ніж впевнена, що це не його справжній голос. По-перше, він дуже стрьомний та хрипкий. По-друге, чути моментами, що це якась програма. А по-третє, який дебіл буде розмовляти перед своєю жертвою своїм же голосом, коли збирається її відпустити. Адже так?

Породжені ненавистю/18+Where stories live. Discover now