Розділ 29

806 36 31
                                    

Джеймс.

Минуло вже багато днів з дня народження Кейт, а вона досі ображена на мене через те, що я подарував їй вібратор.

Наступної ночі я змусив її використати його, дізнавшись, що вона не задовольнила себе ним того ж вечора, коли отримала.

Просто зараз у Кейт останнє тренування перед змаганням.

І я не те щоб слідкую за нею. Мені просто подобається дивитись на її рухи. Це майже таке ж, як її вправи з йоги. Так акуратно і гаряче, що не тільки я слідкую за ними. Здається, що вся наша команда дивиться на дівчат так, ніби ми звірі.

Не буду хвалитись, але це так і є. Більшість з нас саме тому тут, щоб перемагати і нищити ворогів. Я думаю, що наступного тижня побачу рудого з гіпсом. Кажучи правду, я дуже на це сподіваюсь.

— Я хочу потрогати її груди.

— Кого?

— Кадорни.

— Хто це сказав? — я повертаюсь до них, погрожуючи поглядом.

Всі як один показують пальцем на Найтана, а він крутить у руці футбольний м'яч, дуркуючи.

— Це був Найтан.

О, то ми так граємо? Добре, друже.

— Хтось сьогодні бачив білявку? — запитую в усіх, але дивлюсь на Найтана. — Бо я її бачив з Холлом Кінгом біля кабінету мистецтв.

— Ти помиляєшся. Кіяра зневажає всіх чоловічої статі.

Можливо, так і є. Але насправді я думаю, що тут щось більше. Найтан сам недавно здобув інформацію про те, що в Кіяри був хлопець на п'ять років старший за неї, який після розриву стосунків загинув від передозування наркотичними пігулками. Про це говорили ЗМІ ще минулого року, але тоді й у мене були проблеми через вживання алкоголю. Мало віриться, що така спокійна та холодна дівчина, як Кіяра, зустрічалась із психічно хворим. Але що я кажу, якщо Найтан набагато гірший. Якщо той хлопець став хворим через часте вживання пігулок, то Найтан був таким ще в утробі матері.

І я збрехав. Я не бачив Холла Кінга ще з вересня. У компанії його батьків відбувся легкий кризис, який вони повинні владнати. Я думаю, тому він і не ходить до коледжу, щоб до нього не приставали із зайвими запитаннями. Всі знають, що тут немає спокою.

— Це ти помиляєшся. — що це? Крістофер мені допомагає, чи це маленька помста Найтану за те, що він придурок? — Я також бачив їх разом перед тренуванням.

Породжені ненавистю/18+Where stories live. Discover now