Na koniec...

59K 2.6K 399
                                    

Cóż kilka spraw, obiecuję postaram nie rozpisywać się, wiem, że nudzą co niektórych takie posty.
A zatem:

1. Nie będzie drugiej części "Niewiernego", przynajmniej nie w najbliższym czasie. A jeżeli kiedyś powstanie druga część, to będzie ona o Carmen i jej fatalnej miłości do Brada, frontmana znanego rockowego zespołu.

2. W najbliższym czasie przeczytam książkę od początku i chociaż wiem, że nie powinnam tego robić, zmienię imię głównego bohatera. Chciałabym żeby książka nieograniczała się tylko do fanów Zayna, a jak się okazuje jest on przeszkodą. Nie miejcie mi tego za złe. Postać Zayna zostaje, zmieni się tylko imię i nazwisko.

3. Oczywiście, że wciąż będę pisać i myślę, że tym razem stworzę coś szczególnie spójnego i dopracowanego. Poświęce nowej książce znacznie więcej uwagi i oddania. Ale nie wiem kiedy zacznę coś tworzyć. Najpierw muszę zregenerować się i odzyskać zdrowie (psychiczne również, ta książka dosłownie wystawiła mnie na burze).

4. Już kończę :) Dziękuję wszystkim, naprawdę wszystkim. Tym co czytali, tym co gwiazdkowali, a w szczególności tym co komentowali. Jestem wam wszystkim ogromnie wdzięczna za poświęcony czas. Bez czytelnika pisanie nie ma sensu, a skoro nie ma sensu pisać, to nie ma książki. "Niewierny" nie powstał dzięki mnie, a dzięki wam. Każda pojedyncza osoba, czytająca powieść ma swój mały współudział, może nie do końca w tworzeniu, ale na pewno w trwaniu "Niewiernego".

5. Skończyłam :)
Dziękuję, że mogłam tu z wami być, jestem wam wdzięczna za wszystko...

X O X O XO

Ps. Wciąż będę obecna na Wattpadzie na tym koncie, tak w razie co...

NiewiernyOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz