Bunların olmasını hiçbir zaman istememiştim. Benim kendimi Melih'e aşıkmış gibi zannetmem, Oğuz'un hayatıma bir anda girmesi ve tüm bu olayların bir anda üstüme gelmesi.
Ulaş öfkeli bir boğa gibi Oguz'a bakmaya devam ediyordu. Boynundaki damarlar belirgenleşmişti, elini sıkıyordu ve lekeli kanlar vardı. Ulaş'ı ilk defa böyle görüyordum.
"Bir daha seni sevgilim yanında görürsem, o çok sevdiğin yüzün diye birşey kalmaz."
Oğuz ayağa kalmak istiyor fakat kalmak için kendini zorladıĝında en sonunda kalktı. Ulaş birşey unutmuş olacak ki Oğuz'a seslendi.
"Şerefine siktiğimin evladı, canım sevgilimden özür dile."
Oğuz ona ne kadar öfkeli baksa da daha debinden tehdidi geçerliydi.
"Özür dilerim."diye mırıldandı, alayla güldüm.
"Ne o? Ulaş seni hayvana benzetti diye bir de tehdit etti diye, kuzu gibi melemeye mi başladın?"diye sordum alayla.
Ulaş bana baktığında dudakları kıvrıldığında göz kırptı. Oğuz aniden imayla gülümsedi. Dayağa doymamıştı bu çocuk. Arda, Enes, Erdem, Yalın ve Melih burdaydı.
Oğuz bana doğru yürüyeceği anda,"Geri bas! Sana dediğim herşeyi bir kulağından girip çıkar mı? Eğer öyleyse bildiğim iyi bir kulakçı var, görün derim."
"Biz sevgiliydik Gül! Bunu çok çabuk unutmuş gibisin, beni çok sevdigin zamanlar, aklımdan gitmiyor oysaki."dediği an, Ulaş atakta bulanacaktaki elimle durdurdum. Durdu.
Arda elini sıkıyor atakta bekliyordu. Aynı şey içinde diğer erkekler içinde geçerliydi.
Oflayıp saçlarımı geriye attım."Sen bence kendini benim gözümde çok büyümüşsün Mert."dediğim an, herkes gülmüş Oğuz sinirlenmisşti."Pardon Oğuz'du değil mi? Seninde dediğin gibi sevgiliydik. Geçmiş zaman, bir daha geri dönmeyecek. Resmin olmayacağım, Oğuz. Bunu bi anla öyle öfkelen. Bana hesap yetkini verecek yetkiyi çoktan geçtin. Aaa şey mi demeliyim yoksa şok şok şok Oğuz Atay okulun sınıfında sex yaparken yakalandı."dediğim an erkekler küfür ettiğinde gülümsedim.
"Sen benim için çöptün ve olmaya devam edeceksin. Sevgili bile değildik ve sen benden hep dahasını istedin. Bense dahasını değil, sadece kendim olmak istedim. Neyse bunlar bitti gitti artık, sevgilimle çok mutluyum ve bir daha yüzünü bile görmek istemiyorum."
Oğuz bana baktı ve birşey demeden uzaklaştığında ona bakmayıp direk Ulaş'a doğru koşup sarıldım. Kollarım kollarına tuttuğunda kalbim sıcaklaştı.
"Bir daha sana yaklaşamayacak."dedi Ulaş, saçlarımdan öperken.
Gülümseyip gamzeli yanağından öptüm."Sen olduğun sürece kimse bana zarar veremez. Senin varlığın bana istek değil, ihtiyaç."
Ulaş'ın gamzeleri göründüğünde tekrardan gamzelerinden öptüm. Eli belime gitti ve elim omuzlarına tutunduğunda biz gülümsüyorduk. "Gamzene ve orman yeşil gözlerine aşık olduğumu söylemiş miydim?"
Tebessüm etti ve başını sağa sola salladı. "Hayır, bence tekrar duymak istek değil, ihtiyaç."
Tekrardan güldüm.
Bizim erkekler boğaz temizlediğinde aklıma düşen soruyu onlara sordum."Siz bizim burda olduğumuzu nerden bildiniz?"
Ulaş belimi okşadı."Seni özledim. Bir kereyim dedim fakat telefonu aradığımda açmadın. Bende sizin kapıyı çaldım ve annenle karşılaştım, bana kim olduğumu sordu?"diye yüz ifadesi değişti.
Yutkundum. Bir anda içim kötü olmuştu. Ben bu çocukla ciddi ilişki yaşıyordum fakat ben anneme bile söylememiştim. Salak Gülçehre.
"Sevgilim açıklabilirim. Bence biz basbasa kalacağımız yere geçelim, öyle konuşalım."dediğimde kaşlarını çattığında dudak büken dudaklarımı görünce dayanamayıp başını salladı.
Arkadaşlarımızdan çok uzaklaşmayıp elini tuttum ve yeşil gözlerine ormanlarına baktım.
"Biliyorum yağ gibi üste çıkmayacağım ama ne bileyim babamda olsun, hep beraber söyleyeyim istedim. Senin belki ailen yanında olabilir ama benim baba-"
"Benim babam da asker Gülçehre."
"NEEE!"diye bağırdım, parkın ortasında. Ulaş gözlerini açtı ve elini ağzıma koyarak çığlık atmamı sağladı.
"Gülçehre susmaya ne dersin?"diye sorduğunda başımı salladım ve ellerini ağzımdan çekti.
"Baban asker mi yani? Benimde asker. İkimizinde babası asker şaka gibi."diye konuştum yeşillerine bakarak.
Başını salladı ve gülümsedi."Sana ceza veriyorum Gülçehre."
Kaşlarımı çattım."Ne cezası? Ayrıca ne yaramazlık yaptım da ceza veriyorsun?"
Dudakları imayla kıvrıldı."Yaramazlık yapman için, tehlikeli şeyler yapmam gerek Gülçehre."dediğinde gözlerim şok içinde ona baktım."Ceza konusunda beni annene söylemek zorunda değilsin. Sonuçta daha yeni sevgili olduk ve buna hazır olmaya bilirsin ve senin dediğin gibi bunu ailecek konuşmak bile istebilirsin bu senin kararın, sana asla karışamam. Fakat benden bir kere bile bahsetmemen beni kırdı seninle aramda ne varsa, ne güvensizlik varsa attım ben onu. Seninle yeniden bir başlangıç yaptık ve yapmaya da devam ediyoruz."dediğinde derin bir nefes alıp verdi."Cezan ise beni affettirmek olucak. Küs değiliz sadece gönlümü al yeter."
Dudak büktüm."Benim gönlüm sende, peki senin gönlün bende değil mi?"diye sorduğumda koca kollarını belime sardı ve beni, başımı göğsüne yasladı. Kalp atışlarını duyduğumda gülümsedim.
"Atış sesleri hiç öyle demiyor ama?"
Gülümsediğini hissettim."Buna itiraz ettiğimi sanmıyorum. Seninleyken aksine Gülçehre, benim güzelim, benim kendi ellerimle yarattığım, ve bunun içinde sen olduğun bir aşkla geldin bana."
Başımı kaldırıp onu öptüm. Arkadaşlarım görsün görmesin unrumda değildi. Artık utanma duygusu bile gitmişti, çünkü onu bütün kalbimle, aşkımla öptüm.
Belimi naiflikle okşadı."Bana hangi zamanda geldin sen?"diye fısıldadı.
Tebessüm ettim."Ben sana değil, sen bana geldin."
❦
Ulaş beni eve bıraktığında annem soru yağmuruna tutmuştu fakat ona yalan söylemedim. Babamı beklemedim çünkü ne zaman ne olacağını bilemezdik. Anneme, Ulaş'la sevgili olduğumuzu ve ciddi düşündüğümüzü söyledim. Annem ilk basta şaşkın oldu sonra çığlık attı ve bana sarıldı. Bundan sonrası sadece nasihattı ve koca sorulardı.
Popüler çocuk: Gülçehre nerdesin?
Siz: Burdayım sevgilim.
Popüler çocuk: Düşündün mü?
Siz: Neyi? Seni mi? Oldukça seni düşünüyorum sevgilim.
Popüler çocuk: Eğer kalbimi böyle olmayı planlıyorsan
Popüler çocuk: doğru düşünüyorsun.
Siz: Seni yerim.
Siz: Düşündüm sevgilim. Yarını bekle sadece.
Popüler çocuk: Hadi bakalım.
Siz: Görüşürüz. Şimdi yatıyorum, yarın görüşürüz sevgilim.
Popüler çocuk: Görüşürüz sevgilim.
Bölümün Sonu.
Evet bölüm bitti ve diğer bölüme geçelim gençler.
Diğer bölümde olaylar olaylar.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GİDERDİ HOŞUMA| TEXTİNG ❦
Roman pour AdolescentsSiz: Gerçekten artık yetti. Siz: Bana bunları söylemezsin. Siz: Seni seviyorum diye bunları bana söylemezsin. Siz: kalbimde hükmünü sürdürüyorsun diye, bana bunları diyemezsin. Siz: Hoşlandığım adamsın diye sana öfkeli olmayacağım anlamına gelmiyor...