32.

196 15 0
                                    

Bugün Ulaş'ın gönlünü almak için evine gelmiştim. Kendisi uyuyordu çünkü daha erkendi. Bende düşündüm ki, yanına kıvrılıp uyursam daha iyi olur. Seve seve kapıyı açmıştı Gülgün hanım.

Gülgün hanım durmadan Ulaş'ın uykudan zor ayrıldığını söylüyordu fakat burda ben olduğum sürece böyle olmayacaktı. Merdivenlere çıktım ve Gülgün hanımın dediği kapıya adımlayıp kulpu çevirdim ve kapıyı açtım.

İçeri girdiğimde burnuma sırf onun kokusu geldi. Ve bu kalbimin kilometrece sürmesine neden oldu. Sanki kokusuna hasret kalmıştım. İçeri girdim ve kapıyı kapattım. Odası sırf siyah ağırlıklıydı. Yavaş adımlarla Ulaş'ın yatakta deli gibi yatan tepkisine güldüm. Gerçekten deli gibi yatıyordu. Yanına vardım ve ellerim ilk saçlarına gitti ve okşadım, yumuşacıktı.

Boş alana geçip yanına yerleştim. Bedenim oldukça yorgundu ve onun sayesinde, onun kokusuyla uykuya çok geçmeden daldım.

"Siktir! Olum ben çok mu hayal görüyorum ne?"diye sordu birisi, uykumun arasında.

Gözlerimi zorlukla açtığımda bana şaşkın bakışları eşliğinde bakan Ulaş'a gülümsedim.

"Rüya mısın?"diye sorduğunda başımı iki yana salladım.

"Hayır rüya değilim."dediğimde kanıtlamak için, yatakta doğruldum.

Dudaklarım yanağını öptü ve boynuna bastırıp kokusunu içime çektim."Ben geldim, sana geldim Ulaş."

Ulaş beklemeden beni kendine çekip, yorganı üstümüze çekip birbirimize sarıldık.

"Ne ara geldin?"diye sordu, sesi şaşkınlık içeriyordu.

Gülümseyip,"Onu boşverde, sevindin değil mi beni gördüğüne?"diye sordum, yeşillerini bakarak.

Gülümsedi, gamzeleri gözüktü. Şu gamzelerde ölücektim. "Sevinmek mi? Bayıldım sevgilim. Hep böyle yap olur mu? Bana gel yine."

Başımı salladıp parmaklarım göğsünde daireler yaptım."Beni afettin mi peki?"

Hmlayarak,"Bilmem. Beni sevdiğini, beni öp ve benimle kahvaltı yaparsan olabilir."dediğinde heyecanla gülümseyip sıkıca onu sarıldım."Ve ayrıca Gülçehre, biz küsmedik. Sadece sana kırgın olduğumu söyledim, küs olduğumu değil."

"Ve annene de yalan söyleme. Kadın endişelenir, sana kızsın istemem."dediğinde söylediklerini boşverip, onu dudaklarından öptüm. "Seviyorum seni, Ulaş. Canım, uğruna ve varlığına minnet."

Ulaş gülümsedi ve gözlerine oturan hayranlık adeta büyüktü. "Bende, bende seviyorum seni."

Gülümseyip dudaklarını dudaklarıma yapışıp bütün sevgine rağmen, bütün yaralara rağmen beni öptü.

💌

Ulaş, Defne ve Gülgün hanımla kahvaltı yaptıktan sonra Defne'nin ima gülen saatler sonrasında evden çıkmıştık. Ulaş Yamaha r6'ya doğru ilerlerken peşinden yürüyordum.

Ulaş kaskını taktı ve motosiklete binerek bana kaskı uzattı, uzattığı kaskı taktım ve arka tarafa bindim. Ulaş'in beline sarılıp başımı sırtına dayadım, Ulaş boğuk gülme sesi geldi.

Yamaha r6 birden kükrediğinde ve birden hızlandığımızda gülümsedim. Ulaş'ın yanındaydım ve ona güveniyorum.

Okula gelmemiz bir saat bile olmamıştı. Ulaş motoru durdurdu ve indiğinde bende indim ardından. Kaskı verdim ve birlikte elele tutuşup okula giriş yaptık, herkes fısır fısır konuşmaya başladı.

Bugün akşam okul sayfasında yazarlardı. Bir zamanlarda okul sayfasında, bizim popüler kız tarafından fotoğrafımı koyup ucube ismini yazmışlardı. Sonra ne olduysa diğer sene kızı görmemiştim ve okul sayfasındaki fotoğrafım, ucube ismi bile koybolmuştu.

GİDERDİ HOŞUMA| TEXTİNG ❦Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin