2.

1K 58 7
                                    

Arkadaşlar yeni bölümü yayınlıyorum ama bildirim gitmiyor, bunun sebebini biler var mı? Size bildirm geliyor mu?

K: Ben Kıvılcım Arslan mimarım.

Ömer hemen aklına babasının anlattığı yeni mimarı getirdi. Her konuşmada adı geçerdi Kıvılcım'ın. İyi bir mimar olduğunu duymuştu ondan.

Ö: İsminizi çok duydum babamdan.
C: Evet yeni projemizin mimarı Kıvılcım.

Ö:Tanıştığımıza memnun oldum.

K(gülümseyerek): Bende.

Ömer ile Can yan yana kapıya karşı duruyorlardı. Kıvılcım ise Canın önünde Ömer'e taraf yan duruyordu.

Ömer onu incelemeye başladı. Güzel bir kadındı. Gözleri dikkatini çekti önce, çok güzeldi. Sonra dudakları, dolgun olmaları bayağı bir dikkat çekiyordu. Kıvılcım az önceki koşmasından hala nefeslenmiş değildi. Göğsü hızla inip kalkıyordu. Ömer'in gözleri onun yakasına takıldı.

Can Ömer'in nereye baktığını anlayınca, arkadaşının dikkatini çekmek için hafifçe koluna vurdu.

Ömer transtan uyanmış gibi arkadaşına baktı. Ve o an asansörün kapısı açıldı.
İlk Kıvılcım çıktı.

K: İyi günler.
C: Kıvılcım saat 10na toplantı koydum.
K: Tamam Can bey.

Kıvılcım kendi odasına gidince Ömer arkasından baktı. Can Ömer'in bakışlarını fark etmişti.

C: Ömer, odana geçelim istersen.

Ömer önüne döndü, diğer çalışanlarda odalarından çıkıp Ömer'i selamladılar.

Can ile odasına geçince özlediği koltuğuna oturdu.

Ö: Özlemişim buraları.
C: E anlat Amerika nasıldı?
Ö: Sıkıcı. İstanbul'a dönmeyi dört göz ile bekliyordum.
C: O kadar mı ya?
Ö: Evet, sürekli iş iş yoruldum resmen.
C: E buraya geldin buradada iş bitmiyor.
Ö: Olsun, burda hiç değilse yalnız değilim.

O sırada kapı çalındı Ömer'in asistanı Deniz içeri girdi.

Ö: Gel Deniz.
D: Efendim Can bey size imzalamanız gereken evrakları getirmemi söylemişti.
C: Evet Deniz gel. Ömer şu yeni otel, onun evrakları, imzala işleme koyalım, gelecek hafta başlayalım inşaata.

Ömer evrakları alıp okumaya başladı. Gözü bir isme takıldı Kıvılcım Arslan. Onu sadece bir kere görmesine rağmen, yüzü hafızasına kazınmıştı resmen.

Ö: Ben bazı değişiklikler yapmak istiyorum projede.
C: Nasıl yani? Beğenmedim mi?
Ö: Yok beğendim. Ama ilave etmek istediğim şeyler var.
C: Tamam, toplantıda Kıvılcım'a söylersin.

Yarım saat sonra Kıvılcım toplantı odasına geçti. Çalışanların çoğu oradaydı. Yerine geçip oturdu. Karşı koltukta diğer meslektaşı Lale hanım vardı. Aynayı önüne koymuş makyajını tazeliyordu. Kıp kırmızı rujunu sürdüğünde Kıvılcım'a bir gülme geldi. Bu hazırlığın Ömer bey için olduğunu anlamıştı. Az sonra Ömer Can ile içeri giriş yaptı.

Ö: Merhaba arkadaşlar. Hoşgeldiniz.

Yarım saat kadar 6 ay içinde şirketteki gelişmelerden bahsettiler. Sonra sıra yeni projelere geldi.

C: Ömer sen değişiklik diyordun yeni otel için.
Ö: Ha evet.

Ömer Kıvılcım'a döndü. Kıvılcım da onun projesi hakkında bir değişiklik duyunca dikkat kesildi.

Ö: Öncelikle projenizi çok beğendim Kıvılcım hanım.
K: Teşekkür ederim.
Ö: Amerika'da ünlü bir şef ile anlaşma yaptım. Türkiye'deki ilk restorantını açacak.
C: Gerçekten mi? çok güzel bir haber bu.
Ö: Evet, ona projeyi gösterdim. Ama adam öyle 2ci katta sade bir restoran istemiyor tabi. Bazı ufak değişiklikler istiyor.

Bir gece - KıvMer Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin