32.

4.2K 100 173
                                    

Gözlerini kapattığında dudaklarında onun dudaklarını hissetti. Ömer onu öyle nazik bir şekilde öpüyordu ki titredi resmen. Ellerini onun çıplak omuzlarına koydu. Bu dokunuş ile Ömer Kıvılcım'ı belinden tutup kendisine yasladı. Bir elini yukarı kaldırıp saçlarının arasına geçirdi ve öpüşmelerini daha da derinleştirdi.
Ömer Kıvılcım'ın elbisesini omzundan aşağı kaydırıyordu ki duydukları kapı sesi ile hızla bir birinden ayrıldılar.

E: Anne, Baba?

Kıvılcım hemen giyinme odasının kapısına geldi.

K: Ela?
E: Anne sizinle uyuya bilir miyim?

Kıvılcım Ömer'e döndü. Ömer'in o sırada geceye dair tüm umutları suya düşmüş olsada, yüzündeki gülümseme ile kafasını aşağı yukarı salladı.

K: Zıpla yatağa biz de geliyoruz şimdi.

Kıvılcım tekrar giyinme odasına girip pijamasını eline aldı. Az önce yaşananlar aklına gelince Ömer'e bakamadı.

K: E şey, ben banyoya gireyim.

Ömer gülümseyerek "tamam" dedi.

Kıvılcım pijamasını giyip odaya döndü. Yatağa baktığında Ömer ile Ela'nın sarılarak uyuduklarını gördü.
Çok ses yapmadan o da yatağa girdi.

*****

Ömer sabah uyandığında Kıvılcım'ı bornozu ile makyaj masasının önünde ıslak saçlarını tararken gördü. Bir süre onu izledi. Kıvılcım izlendiğini hissedip Ömer'e döndü ve onun uyanık olduğunu gördü.

K: Günaydın.
Ö: Günaydın. Ela kalktı mı?
K: Hı hı. Çoktan aşağı indi bile.

Ömer yataktan kalktıktan sonra Kıvılcım'a arkasından yaklaşıp sarıldı.

Ö: Mm bayılıyorum kokuna.

Saçlarını koklayıp öptükten sonra banyoya gitti.

Kıvılcım ise hızlanan kalbine elini koymaktan başka bir şey yapamadı. Ömer sürekli kalbinin hızlı çarpmasını sağlıyordu. Dün gece aklına geldi, resmen öpüşmüşlerdi. Ela gelmese gece nasıl devam edecekti diye hayal ederken kıpkırmızı kesildi.

O sırada banyodan çıkan Ömer Kıvılcım'daki kızarıklığı fark etti.

Ö: Kıvılcım? İyi misin? Tenin kızarmış.

Kıvılcım aynadan kendisine baktığında, anca fark etmişti bunu.

Ömer ona yaklaşıp elini ilk alnına koydu soğuk olduğunu görünce boynunu yokladı.

Ö: E ateşin de yok.

Ömer'in ilgisi ile daha fena olduğunu anlayan Kıvılcım kaçmaya çalıştı.

K: İyiyim ya, birden sıcak bastı. Hamileliktendir.

Ömer onun giyinme odasına hızla gitmesine anlam veremedi.

Kahvaltı yapıldıktan sonra Kıvılcım erkekleri tek tek yolcu ediyordu. Ömer bilerek en sona kalmıştı. 1 haftadır karısını öpmeden evden dışarı çıkmıyordu.

K: Hayırlı işler.
Ö: Sağ ol.

Ömer bir elini Kıvılcım'ın karnına koydu.

Ö: Kendinize iyi bakın.

Deyip, hep yanağından öptüğü karısını bu sefer dudağının kenarından öptü.

K: S-sende.

Ömer ona göz kırpıp evden çıktı. Bugün ayrı bi mutluydu Ömer, tabi bunda dün olanların büyük katkısı vardı. Karısı ile aralarında olan buzların artık tamamen eridiklerinin farkındaydı. Kıvılcım'ın kendisine karşı hisslerinin olduğunu görüyordu, sadece karısı bunu göstermekten korkuyor gibiydi. Onun korkularını aşmasına yardımcı olmalıydı.

Bir gece - KıvMer Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin