Ela'nın çığlığı ile Ömer hemen arkasına döndü. Kızının yanında Kayhan'ı görünce deliye döndü. Hızlı adımlar ile onlara taraf giderken kızına seslendi.Ö: Ela
Ela Ömer'in sesini duyunca dönüp ona koştu. Ömer ona gelen kızını eğilip kucağına aldı. Ela sıkıca babasına sarıldı ve ağlayarak konuşmaya başladı.
E: Baba be-beni o-ona verme.
Kızının hıçkırıkları ile yüreği sızladı.
Ö: Asla seni ona vermem. Sen benim kızımsın.
Ömer kucağında Ela ile eve taraf dönüp yürümeye başladı. Mutfağın kapısında elini karnının altına koymuş endişeli gözler ile onları izleyen Kıvılcım'ı gördü.
Ö: İyi misin?
Kıvılcım kafasını sallayıp ellerini kızını almak için uzattı. Ömer Ela'yı Kıvılcım'a vermekten vazgeçip, seslere gelen Metehan'a uzattı.
Ö: Metehan içeri geçin siz.
M: Tamam baba.
E: Baba sen de gel.
Ö: Geleceğim birtanem. Ağlama tamam mı.Ömer Kıvılcım'a döndü.
Ö: Sen de içeri geç.
K: ÖmerÖmer onun korktuğunun farkındaydı. Elini karnına koyup alnından öptü.
Ö: Geç içeri lütfen, ben de geleceğim birazdan.
Ömer onları içeri sokup kapıyı kapattı. Bahçede duran Kayhan'a taraf hızlı ve sinirli adımlar ile yürüdü.
Ö: Senin benim evimde ne işin var lan?!
Ka: Oov sakin Ömer bey, ne bu sinir?
Ö: Def ol evimden!
Ka: Siz bana kızımı getirseniz, ben buraya gelmek zorunda kalmazdım zaten.
Ö: Kızım az önce senden ne kadar korktu sen farkında mısın?
Ka: Kızım mı? Onun gerçek babası benim. Sen aradan çekilirsen eğer kızım inan ki babasını çok sevecek. Cici babaya ihtiyaç bile duymayacak.
Ömer Kayhan'ın söylediklerine güldü.
Ö: Ya tabi ben arada olduğum için Ela seni istemiyor, yoksa senin onu 3 yıl içinde bir kere bile aramamış olman asla bir sebep değil!
Kayhan'a cevap hakkı sunmadan konuşmaya devam etti.
Ö: Şimdi def ol git, beni daha fazla sinirlendirme.
Bu sefer Kayhan'ın yanındaki adam konuşmaya başladı.
Av: Ömer bey elimizde mahkeme kararı var. Bu karara saygı duymak zorundasınız.
Ömer adama döndü, Kayhan'ın avukatıydı.
Ö: S*** mahkeme kararını! Kızım istemeden asla onla görüşemeyecek müvekkilin!
Av: Böyle yapmaya devam ederseniz gelecek sefer polis ile kapınıza dayanacağız.
Ö: Elinizden geleni ardınıza koymayın. Şimdi def olun gidin!
Ka: Sana iki gün mühlet Ömer efendi.
Ömer sinirden güldü. Bu adam kendini ne zannediyordu? Ömer Kayhan'ı elinden tutup çıkışa taraf döndürdü.
Ö: Hadi hadi.
Kayhan Avukatı ile bahçeden çıktığında, kapıyı kapatan bekçiyi yanına çağırdı Ömer.
Ö: Bunlar içeri girdiğinde Sen Nerdeydin?
B: Ömer bey ben çok özür dilerim, iki dakikalığına ihtiyaç molasına ayrılmıştım.