17.

1.3K 69 48
                                    

E: A-Anne

Diğer taraftan gelen Ela'nın ağlamaklı sesi ile ortam buz kesti.

Kıvılcım kızına baktığında, onun odanın kapısında, elinde ayıcığı ile, ağlayarak onlara baktığını gördü.

Hızla Ömer'in ellerini itip kızının yanına gitti.

Ömer Ela'nın ağladığını görünce ne yaptığını o an fark etti.

K: Annecim

Ela annesine sarılıp daha çok ağlamaya başladı.

K: Ağlama birtanem.

Kıvılcım kızını kucağına alıp odaya girdi ve kapıyı kapattı.

Onlar odaya girince Pembe hanım hemen Ömer'in yanına geldi.

P: Tüh, yazıklar olsun sana, bunu da mı görecektim? Sen ne yaptığını sanıyorsun Ömer?
Ö: Senin ne işin var burda Abla?

Pembe hanım evde kurabiye yapmıştı, Doğa Ela'nın bu kurabiyeleri çok sevdiğini söyleyince Pembe hanım onun için ayırmıştı. Sonra Kıvılcım'ın evinin yakınlarında bir işi çıktı, gelmişken onları getireyim dedi.
Ve bu yaşanılanlara şahit oldu.

P: Şuan önemli olan benim burada ne işimin olması mı Ömer?

Ömer bir şey demedi. Aklı hala Ela'daydı.

P: Geç içeri konuşacağız.

İkisi salona geçti. Sessizce konuşmaya başladılar.

P: Duyduklarım doğru mu? Kıvılcım hanım hamile mi?
Ö: Abla lütfen sen bu işe karışma, seni ilgilendirmiyor.
P: Ne demek ilgilendirmiyor? Sen aldırması için ona baskı mı yapıyorsun?
Ö: Aldıracak çünkü, bu konu da burada kapanacak.

Pembe hanım dehşetle kardeşine baktı.

P: Ne demek aldırmak? Ömer sen aklını mı kaçırdın? Nasıl böyle bir şeyi istersin? Vallahada seni babama söylerim.
Ö: Abla saçmalama lütfen. Babama birşey demiyeceksin.

Kıvılcım Ela ile odaya girdiğinde, hemen kızını sakinleştirmeye başladı.

K: Birtanem bana bak, ağlama lütfen.

Kıvılcım onun gözyaşlarını siliyordu, ama yerlerinin yenileri alıyordu.

K: Bak beni de ağlatacaksın.

Zaten Kıvılcım da kendisini zor tutmuştu. Hele kızı böyle karşısında ağlarken, gözyaşları yavaş yavaş dökülmeye başlamışlardı çoktan.

E(ağlayarak): Seni vurdu.

Kıvılcım hemen gözyaşlarını silip onun karşısına oturdu.

K: Hayır birtanem vurmadı, sen yanlış anladın, biz konuşuyorduk sadece.
E: Bağırdı ama sana.
K: Hayır kızım yüksek sesle konuştuk sadece. Lütfen ağlama artık birtanem.

Kıvılcım salondan gelen sesleri duyuyordu. Onların konuşmadan gitmeyeceklerini anlamıştı. Bu yüzden Ela biraz sakinleyince onu Sevilay ablaya götürmek için odadan çıktı.

Ömer onların çıktığını görünce hemen yanlarına gitti.

Ö: Ela

Elini uzatıp Ela'nın saçlarını okşamak istedi ama Ela kafasını çevirip annesinin boynuna saklandı. Kıvılcım da geri çekilmişti o an. Pembe hanım da onların yanına geldi.

P: Sakinleşti mi biraz?

Kıvılcım kafasını salladı.

P: Biraz konuşsak sizinle.
K: Ela'yı bakıcısına bırakıp geliyorum.
P: Tamam.

Bir gece - KıvMer Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin