20.

1.9K 82 78
                                    

Ömer kapıyı açıp banyoya girdi. Yerde oturup, karnını tutan Kıvılcım'ı görünce, panikle ona yaklaştı.

Ö: Ne oldu?

Kıvılcım gözyaşları içinde tek bir şey söyleye bildi.

K: K-kanamam var.

Ö: Ne?

Ömer bir an dehşet içinde dondu kaldı. Sonra hemen toparlandı. Kıvılcım'ın gözyaşını sildi.

Ö: Ssakin ol, korkma.

Ömer hemen telefonunu çıkardı, Fatma'yı aradı. Bir kaç çalıştan sonra açıldı telefon.

Ö: Alo Fatma
F: Ömer? Hayırdır?
Ö: Fatma Kıvılcım'ın kanaması var, ne yapmam gerekiyor?
F: Kanaması mı var?
Ö: Evet
F: Tamam, sakin olun, panik yapmayın. Sancısı var mı?

Ömer Kıvılcım'a döndü.

Ö: Sancın var mı?
K: Vvar.

Ömer telefonu kulağına koydu tekrar.

Ö: Varmış Fatma.
F: Hemen bizim hastaneye götür. Ben de geliyorum. Çok sarsmamaya çalış.
Ö: Tamam.

Ömer aramayı kapattıktan sonra şoförü aradı.

Ö: Hemen arabayı hazırla, çıkıyoruz.

Ömer telefonu cebine koyup, bir elini Kıvılcım'ın beline diğerini ayaklarının altından geçirip kucağına aldı.

Ö: Hastaneye gidiyoruz, korkma tamam mı?

Kıvılcım elini karnına bastırmış bebeğine bir şey olmasın diye dua ediyordu.

Ömer hızlı adımlar ile evden çıktı, dışarıda şoför kapıyı açmış onu bekliyordu.

Ömer Kıvılcım'ı yavaşça arka koltuğa uzatıp yanına oturdu.

Ö: Hemen *** Hastanesi'ne.
Ş: Hemen efendim.

Ömer Kıvılcım'ı kendisine yaslamıştı. Onun karnını tuttuğunu görünce ordaki elini tuttu.

Kıvılcım sessizce gözyaşlarını akıtıyordu. Sancısı hafifliyordu sanki, bu iyi miydi kötümüydü anlamıyordu.

20 dakika sonra araba hastanenin önünde durdu.

Acilden hemen sedye getirildi. Fatma ve bir kaç hemşire de oradaydı.

Ömer arabadan çıkmış Kıvılcım'ı çok sarsmadan arabadan çıkarıp sedyeye yatırdı.

F: Kıvılcım, Sancın var mı?
K: Şuan azaldı gibi, bir şey olmamıştır değil mi?
F: Sen sakin ol, bakacağız şimdi.

Hemen hastaneye giriş yaptılar. Muayene odasına geldiklerinde Fatma Ömer'in içeri girmesine izin vermedi.

F: Sen burda kal Ömer.

Ömer başını sallayıp duvara yaslandı. Çok korkuyordu bebeğe bir şey olacak diye.

Fatma Kıvılcım'ı muayene etmiş kanamasının durduğunu görmüştü. Şimdi ultrasonda bebeği kontrol edecekti. Hemşireye döndü.

F: Kıvılcım hanımın eşi Ömer bey dışarıda onu da çağırın gelsin.
H: Tamam hocam.

Hemşire dışarı çıkıp Ömer'i içeri çağırdı. Ömer hemen odaya girdi. Kıvılcım sedyede karnı açık bir şekilde uzanmış Fatma'nın ultrasonda bebeğin iyi olup olmadığına bakmasını bekliyordu.

Ömer hemen onun yanına geldi.

Ö: İyi misin? Ne oldu Fatma?
F: Kanama durmuş, şimdi bebeğe bakacağız.

Bir gece - KıvMer Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin