35. Final.

2.2K 89 99
                                    

3 ay sonra.

3 ay çok hızlı bir şekilde geçmişti. Ömer iyileştikten sonra Kıvılcım'ı almış söz verdiği gibi maldivlere tatile kaçırmıştı. Rüya gibi geçen balayından sonra tekrar evlerine dönmüşlerdi. Ömer şirket işleriyle uğraşırken, Kıvılcım da Metehan'a universite hazırlığında yardımcı oluyordu. Ela'nın son geçirdiği tedavi başarı ile sonuçlanmıştı. Ama yine de her ay sonu hastaneye gidip kontrollerini yaptırıyorlardı. En son Bodrum'da 1 ay ailecek tatil yaptıktan sonra İstanbul'a dönmüşlerdi.

Kıvılcım elini kocaman olmuş göbeğinin altına koymuş Metehan'ın arkasında tur atıyordu. Metehan bilgisayarı önüne koymuş üniversite sonuçlarının açılmasını bekliyordu. Ömer ise Ela ile kanepede oyun oynuyor ve ikisini izliyordu.

Ö: Oğlum hadi, Kıvılcım doğuracak yoksa şimdi.

Kıvılcım bir an Ömer'e kızgın bir bakış atıp yürümesine devam etti. Gerçi Ömer haklıydı Kıvılcım herkesten daha heyecanlıydı. Metehan'ın ne kadar çalıştığını o biliyordu, aylardır birlikte hazırlanmışlardı ve şimdi Metehan'ın çektiği tüm eziyetin sonucunu almasını istiyordu.

M: Herkes sonuçları beklediği için site tutukluk yapıyor.
Ö: Hayatım gel otur, sen niye bu kadar heyecan yapıyorsun ki?

Kıvılcım bir eliyele boynunu ovaladı.

K: Elimde değil Ömer.
M: Açıldı!

Kıvılcım hemen Metehan'ın arkasına geçti.

M: Mimar Sinan Güzel Sanatlar Üniversitesi, Mimarlık bölümü!

Kıvılcım yerinde zıplayıp çığlık attı.
Metehan da yerinden hızla doğrulup ilk Kıvılcım'a sarıldı.

K: Aferin sana, sonunda başardın.
M: Sen olmasan başaramazdım. Çok teşekkür ederim.

Kıvılcım onun yüzünü ellerinin arasına aldı.

K: Canım benim, hepsi senin emeğinin sonucu.

Tekrar birbirilerine sarıldılar.
Deminden beri onlara duygu yüklü gözler ile bakan Ömer, Kıvılcım ile evlenmekle ne kadar doğru bir karar vermiş olduğunu tekrar anlıyordu. Kıvılcım ile Metehan tam bir anne oğul olmuşlardı.

Ö: Ee bize sarılmak yok mu?

Metehan Kıvılcım dan ayrılıp babasının yanına gitti.

Ö: Tebrik ederim oğlum.
M: Sağ ol baba.
K: Bunu kutlamamız lazım. Hemen halanlara haber verelim. Akşama gelsinler. Metehan dedene de haber ver. Merak ediyordu o da sonuçları.
M: Tamam.

Akşama ailecek toplanmış bu güzel haberi hep birlikte kutlamışlardı. Misafirler gittikten sonra Kıvılcım Ela'yı yatırıp odasına geçti. Ömer yatakta uzanmış telefonuna bakıyordu. Ömer Kıvılcım'ın belini tuttuğunu görünce ayaklanıp yanına gitti.

Ö: Belin mi ağrıyor yine?
K: Hı hı.
Ö: Çok yoruyorsun kendini hayatım. Gel masaj yapayım.
K: Önce bir duş alayım canım.
Ö: Ben de girmek için seni bekliyordum.
K: Öyle mi? Hadi gel o zaman.

İkisi gülerek duşa girdiler.

Odaya döndüklerinde Ömer Kıvılcım'a geceliğini giydirdikten sonra arkasına geçip masaj yapmaya başladı. Kıvılcım ise o sırada sessiz bir şekilde göbeğini okşuyordu. Dün kontrole gitmişlerdi ve Fatma'nın söyledikleri canını sıkmıştı bayağı.

Ö: Hayatım Ne oldu? Sessizleştin.
K: Hiç, düşünüyorum öyle.
Ö: Neyi düşünüyorsun?
K: Doğumu.

Ömer onun önüne oturup ellerini tuttu.

Bir gece - KıvMer Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin