Ö: Çünkü ben seni seviyorum.
Kıvılcım duyduğu ile neye uğradığını şaşırdı. Ne sevmesi? Ne diyordu bu adam? Üstelik ondan bir cevap bekliyordu. Ne diyecekti şimdi? Kıvılcım birden yataktan çıktı. Yatağın yanındaki terliklerini giydi.
Ömer onun birden yataktan çıkması ile korktu. Yanlış bir şey mi söylemişti? Oysa O ona karşı içindeki gerçek duyguları itiraf etmişti. Kıvılcım'ın gideceğini anlayınca yatakta öne atılıp onun bileğinden tuttu.
Ö: Ne oldu?
Kıvılcım önce bileğindeki ele sonra Ömer'e baktı.
Ömer panikle sordu.
Ö: Nereye gidiyorsun?
K: Banyoya.
Ö: Neden?
K: Aa Ömer bıraksana. Tuvaletim geldi.
Ö: HaÖmer duyduğu ile hemen onun kolunu bıraktı. Kıvılcım banyoya girdigi gibi aynanın karşısında durdu. Aslında öyle çok tuvaleti gelmemişti sadece aklına ilk kaçış yolu bu gelmişti. Neler söylemişti Ömer öyle? Kendisine karşı hissleri vardı. Evliliklerinin gerçek olmasını istiyordu. Bunca yaşanandan sonra ola bilir miydi? Kıvılcım bu düşünceler içinde banyoda kaç dakika geçirdi bilmiyordu. Odaya döndüğünde Ömer'in uyumuş olmasını diledi, ve öylede oldu Ömer onu beklerken dayanamamış uykuya dalmıştı. Kıvılcım da çok ses yapmayarak yatağın yanına gelmiş, sakince yorganın altına girmişti. Ömer uykulu haliyle Kıvılcım'ın geldiğini hissetti, ona arkasından sarılıp kafasını saçlarına gömdü.
Ö: Şimdi mi geldin?
K: Hı hı.Kıvılcım onu uyandırmamak için sessiz bir şekilde mırıldandanmıştı. Sonra ise derin bir uykuya daldı.
*****
Sabah ilk uyanan Kıvılcım olmuştu, duşunu almış, kıyafetlerini giymiş, aynanın önünde saçlarını düzeltiyordu. O sırada Ömer uyandı. Yatakta doğrulduğunda Kıvılcım'ı gördü.
Ö: Günaydın.
K: Günaydın.Kıvılcım saç fırçasını çekmeceye bırakıp Ömer'e döndü.
K: Ben Ela'yı uyandırayım, bugün pedagog ile seansımız var.
Ö: Ben bırakırım sizi.
K: Tamam.Kıvılcım odadan çıkıp Ela'yı uyandırmaya gitti. Ömer onun dün söyledikleri hakkında konuşmak istemediği için kaçtığını anlıyordu, dün de öyle yapmıştı çünkü.
Ömer de aşağı indiğinde herkes kahvaltı masasına oturdu. Eşref bey bugün İngiltere'ye uçuyordu. Bu yüzden kahvaltıdan sonra herkes kapıya gitti onu uğurlamak için.
E: Dede çabuk dön olur mu?
Eş: Senin için işlerimi bitirip hemen döneceğim.
K: İyi yolculuklar baba.
Eş: Sağol kızım. Torunlarım sana emanet.Herkes ile sarılıp vedalaştıktan sonra Eşref bey çıktı. Ondan sonra Metehan da okula gitmek için çıkmıştı. Ömer Kıvılcım'a döndü.
Ö: Siz de hazırlanın isterseniz çıkalım.
K: Tamam.Kıvılcım Ela ile odasına çıktı ama bir kaç dakika sonra geri döndü. Ömer onların hazır olduğunu düşünüp ayaklanırken Ela'nın sulu gözleri ile karşılaştı. Hemen onlara yaklaşıp Ela'yı kucakladı.
Ö: Ne oldu?
K: Ela gitmek istemiyor.
Ö: Neden?Kıvılcım bilmiyorum der gibi omuzlarını kaldırdı.
Ö: Ne oldu birtanem niye gitmek istemiyorsun?
E: Evde kalmak istiyorum.
Ö: Ama gitmemiz lazım güzelim.Ela tekrar ağlamaya başlayınca Ömer onun sırtını okşamaya başladı.