Üçü eve girdiklerinde, onları ilk evde çalışan yardımcı Hülya abla karşıladı.
H: Hoş geldiniz.
Ö: Hoş bulduk Hülya abla.
H: Siz de hoş geldiniz. Hülya ben.
K: Hoş bulduk, Kıvılcım ben de.Ömer Kıvılcım'a döndü.
Ö: Paltonu çıkar istersen.
Kıvılcım kafasını sallayıp, paltosunu çıkardı Ömer ondan alıp Hülya'ya verdi. Kıvılcım eğilip kızının montunu çıkardı. O sırada Metehan kapıya geldi.
M: Baba hoş geldiniz. Merhaba Kıvılcım hanım.
K: Merhaba Metehan.Kıvılcım Metehan'ın tepkisinden çekiniyordu, babasıyla evlenmişti sonuçta.
M(gülümseyerek): Tebrik ederim bu arada, sürpriz oldu bize.
Kıvılcım bu sözlerden sonra biraz da olsa rahatladı.
K(Gülümseyerek): Teşekkürler Metehan.
Ö: Babam içerde mi?
M: Hı hı sizi bekliyor.Metehan Ela'ya yaklaştı.
M: Naber güzellik?
E: İyim Metehan abi, sen?
M: Bende süperim. Hadi gel.Metehan onu elinden tutup içeri salona götürdü.
Ömer Kıvılcım'a döndü, onun gergin olduğunun farkındaydı.
Ö: Biz de geçelim istersen.
K: Tamam.Ömer elini onun beline koyup ona yön verdi.
Salona geçtiklerinde Eşref bey ayağa kalkıp onları karşıladı. Ömer hemen babasının yanına gidip onun elini öptü. Sonra yana geçip Kıvılcım'a baktı. Kıvılcım onun bakışlarından onunda elini öpmesi gerektiğini anladı.O da Eşref beye yakınlaşıp elini öptü.
E: Hoş geldin kızım.
K: Hoş bulduk efendim.Eşref bey onun elini bırakmadan diğer elini üstüne koydu.
E: Sen benim gelinim değil kızımsın artık. Bundan sonra bana efendim değil baba de lütfen.
Kıvılcım ne diyeceğini bilemedi, birine baba demeyeli o kadar yıl olmuştu ki.
O sırada onu bu muhabetten kızı kurtardı.
E: Anne
Kıvılcım kızına döndü hemen.
K: Efendim?
E: Metehan abi ile gidebilir miyim?
M: Ela'ya odasını göstereceğim.
K: Tabi, gidebilirsiniz.Eş: Kızım sen de git, odanı gör. Yemeğe kadar dinlenin isterseniz.
Kıvılcım kafasını salladı.
Ömer ona merdivenleri gösterip o tarafa yöneltti.
İkinci kata çıktıklarında ilk Ela'nın odasına gittiler. Ela Metehan ile oyun oynamaya başlamıştı bile. Kıvılcım odayı görünce şaşırdı. Ömer mi hazırlamıştı bu odayı diye düşündü.
E: Anne odama bak, çok güzel değil mi?
K: Evet kızım çok güzel.Kıvılcım Ömer'e döndü.
K: Sen mi hazırladın?
Ö: Evet, eksikleri var tabi. Sonra siz kendi zevkinize göre düzenlersiniz.
K: Teşekkür ederim.Ömer önemli değil der gibi kafasını salladı sadece.
Ö: Gel odamızı göstereyim.
Kıvılcım kafasını sallayıp onun arkasından gitti. Büyük bir yatak odasına girdiler.