18.

2K 79 68
                                    

K: Ömer bunu yapamazsın, dava ederim seni! Yasal değil bu yaptığın! Ömer lütfen.

Kıvılcım artık sinirden ağlamaya başlamıştı.

Ö: Ne yasalı? DNA testi için kliniğe gidiyoruz. 10cu haftadan beri yapılıyor, bir zararı da yok bebeğe.

Kıvılcım duyduğu ile derin nefes aldı.

K: Ben sandım ki
Ö: Ne sandın? Zorla bebek katili olacağımı mı?
K: Gerçekten test için mi gidiyoruz?
Ö: Bebeğin benden olduğuna emin olmadan seninle evleneceğimi düşünmedin herhalde.

Kıvılcım şimdide test için sinirlendi. Gözyaşlarını sildi hemen.

K: Bana sordun mu?!
Ö: Ne o, az önce ağlayıp yalvarıyordun bana, şimdi aslan kesildin bakıyorum.
K: Ben kendimden eminim teste ihtiyacım yok.

Ömer bir kliniğin önünde durdu.

Ö: Ben emin değilim işte, sorun orda.
K: Peki yapalım testi, ama bebek senden çıkarsa seninle asla evlenmem haberin olsun.
Ö: Orasına bakacağız. Hadi.

Ömer kapıları açınca ikisi arabadan inip kliniğe girdiler. Emre onları karşıladı. Kıvılcım onu görünce tanır gibi oldu ama daha önce nerde gördüğünü hatırlayamadı.

E: Ömer bey labaratuvara gitmemiz gerekiyor, ikinizden kan alınacak sadece.
Ö: Sonuçlar ne zaman belli olur?
E: Normalde 8-10 gün arası, ama ben yarına hazır olmasını sağladım.
Ö: İyi yapmışsın.

Kıvılcım gözlerini devirdi.

E: Buyurun bu taraftan.

Ömer elini Kıvılcım'ın beline koyup onu yürütecekken, Kıvılcım hızlandı ve onun elinin boşta kalmasını sağladı.

Labaratuvara girdiklerinde Kıvılcım ile Ömer yan yana duran hasta koltuklarına çıktılar.

İki tane hemşire geldi. Ömer'den kan alan hemşire iğneyi hemen damara sabitleyip bir tüp kan aldı ve işini bitirdi.

Ömer yan tarafa dönünce hemşirenin Kıvılcım'dan hala kan almaya çalıştığını gördü.

K: Ah
H: Kusura bakmayın.

Ömer yerinden kalkıp yanlarına gitti.

Ö: Ne oldu?
H: Eşinizin damarları çok ince tutturamadım bir türlü. Afedersiniz.

Hemşire iğneyi Kıvılcım'ın koluna sokuyordu ama damarı bulamıyordu bir türlü, kolu delik deşik olmuştu bile.

K: Sorun yok.

Ömer Kıvılcım'ın canının yandığını görüyordu.

Ö: Hanımefendi yapamıyorsanız başka birisini çağırın.
K: Gerek yok, devam edin siz. Elimin üstünden deneseniz birde.
H: Tamam.

Hemşire Kıvılcım'ın koluna bantları yapıştırıp, elinden kan almaya çalıştı ve başarılı oldu. Ömer de rahat nefes verdi.

H: Kusura bakmayın lütfen.
K: Sizin suçunuz yok, bende hep böyle olur.
H: Hemen kalkmaya çalışmayın, başınız dönebilir. Geçmiş olsun.
K: Teşekkürler.

Hemşire çıkınca Ömer Emre'yi yanına çağırdı.

Ö: Emre şu nikah için sağlık raporu gerekiyor hazır kan vermişken onuda halletsinler.
E: Tamam efendim hallederim ben şimdi.

Emre çıktıktan sonra Ömer Kıvılcım'a döndü.

Ö: İyi misin?
K: Nikah için acele etmeseydin hiç, sonucun ne çıkacağı belli olmaz.
Ö: Formuna döndüğüne göre iyisin, hadi kalk.

Bir gece - KıvMer Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin