Ö: Ama siz benim verdiğim görevi bitirmeyip geceleri ayrı bir işe çıkıyorsanız sizinle yollarımızı ayırmak zorunda kalacağım.
Kıvılcım'ın gözleri duyduğu ile şaşkınlıkla aralandı. Sinirlendi,bu adam kendini ne zannediyordu.
K: Siz neyi ima etmeğe çalışıyorsunuz?
Ö: Gayet açık değil mi?Sesler yükselmeye başladı.
K: Siz benim hakkımda ne biliyorsunuz da böyle bir imada bulunuyorsunuz!
Ö: Para için kendini satan bir kadın olduğunu bilmem yeterli herhalde.
K: Siz n-nasıl
Kıvılcım ne diyeceğini bilemedi, gözleri doldu. Ama daha fazla bu hakaretlere katlanamayacaktı.
K: Projeden çekiliyorum, istifamı da bugün size iletirim.
O sırada koridorda geçen Can gelen yüksek sesler ile Kıvılcım'ın odasına girdi.
C: Ne istifası Kıvılcım?
İkiside Can'a döndü.
K: İşten ayrılmak istiyorum Can bey.
C: Neden?
K: Biz anlaşamıyoruz Ömer bey ile.
C: Ömer?Ömer hiç birşey söylemeden çıktı odadan.
Kıvılcım eşyalarını toplamaya başladı. Can hemen yanına gitti.
C: Kıvılcım bir dur konuşalım. İnan sakin sakin konuşsak herşeyi halledebiliriz.
K: Can ben gerçekten gitmek istiyorum.
C: Hayır Kıvılcım izin vermem buna. Ne oldu anlat şimdi.
K: Dün bana bir proje verdi, tekrar çizmemi istedi. Bende dün tüm günü çalıştım çizdim, bitirememişim gibi konuştu Ömer bey, beğenmediği bir şey varsa değiştire bileceğimi de söyledim.
C: Göstersene bana da.Kıvılcım dosyayı açtı. Can baktı bir kaç dakika. Lale'nin çizdiği projeden kat kat daha iyiydi. Nesini beğenmemişti anlamadı Can.
C: Ellerine sağlık Kıvılcım güzel olmuş. Şimdi şöyle yapıyoruz Sen burada oturup sakinleşiyorsun, bende gidip Ömer ile konuşuyorum.
Kıvılcım itiraz edecekken Can konuştu yine.
C: Lütfen.
Kıvılcım yerine otururken Can Ömer'in odasına gitti.
Ömer odasında durmuş camdan dışarı bakıyordu.C: Ömer ne oluyor Allah aşkına?
Ö: Ne olmuş?
C: Kıvılcım istifa edicem diyor.
Ö: Ee.
C: İşten ayrılmasına okeysin yani?
Ö: Evet, zorla tutacak halimiz yok.
C: Ömer saçmalama lütfen, kız ne güzel çalışıyor, kaç tane projede emeği var. Böyle bir mimarı kaçıramayız.
Ö: Verdiğim işleri düzgün yapsın ozaman.
C: Kız yapmış işte daha ne yapsın. Resmen bilerek kulp buluyorsun şuan.
Ö: Niye öyle birşey yapayım. Gel bak işte çizdiğine.Can bilgisayarın başına geçti. Çizime baktığında az önce Kıvılcım'ın gösterdiği ile alakasının olmadığını gördü.
C: Bir dakika, Kıvılcım az önce bana başka bir çizim gösterdi. Bu değildi. Bir yanlışlık var.
Ö: Nasıl?
C: Bana gösterdi, yanlış göndermiş galiba sana, sende anlamadan dinlemeden.
Ö: Ben ne bileyim.Can telefonunu çıkarıp Kıvılcım'ı aradı.
C: Kıvılcım Ömer'in odasına gelsene bir. Tabletinide yanına al.
K: Tamam.Az sonra Kıvılcım odaya geldi.
C: Gel bak Kıvılcım, burada bir yanlışlık var. Sen dosyayı göndermişsin ama Ömer'e başka bir şey gelmiş.