Lucas Jewel Morrison
Libby Joyce Morrison
Eliz Erçil Karayel...
"Sence hangisi giymeliyim bugün?"dedim yatağın üzerine bıraktığım üç elbise ile bakışırken. Yaklaşık on dakikadır bir cevap alacakmışım gibi anları inceliyordum. Sabah erkenden kalkmıştım. Gece ne ara geldik de uykuya daldım hayal meyal hatırlıyordum. Toprak koltukta yatmıştı ama uyandığımda uyanıktı. Kahvaltıyı odada yapmıştık. Saat öğlene geliyordu ve yarın akşam olacak düğün için gelecek olan davetliler yavaş yavaş toplanıyordu İtalya'ya.
Toprak yanıma geldi ve yatağın üzerinde ki birbirinden iddialı olan üç elbiseyi inceledi. Kış ayına giriyorduk. Eylül'ün bitmesine ne kalmıştı şurada? Ama ben donacağımı bile bile elbise giyecektim. Hepside magazin yüzündendi. Tüm dünyada viral olmuş sahte sevgilim ile bu otelde olduğumuz illaki duyulmuştu. Odamızın balkonundan biraz eğilip bakınca yığınlarca paparazi bizim için gelmese de bizi de kadraja alacaklarını biliyordum.
"Bunlarla üşümeyeceğine emin misin?"dedi elbiseler ve benim aramda mekik dokuyordu bakışları.
"Elbette donacağım ama bu üçünden birini giymem gerek!"dedim ve elbiselerin yanına ilerledim. Birinci elbiseyi kaldırdım. Bu elbise iki parçadan oluşuyordu. Etek kısmı dizimin üzerinde bitiyordu. Üst kısmı ise omuzlarımı ve göbeğimi açık bırakıyordu. Hardal sarısına yakın bir ton olması da güzeldi. Diğer elbisem ise koyu yeşil tonlarındaydı. Tek parçaydı. Tek parça olmasını sağlayan göbek kısmında çapraz yapan iplerdi. Geri kalan özellikle hardal sarısına yakın olanla aynıydı. Son elbisem de siyahtı. Kolları uzundu. Kalp şekilde bir göğüs dekoltesi ve karnı açıkta bırakan bir detayı vardı. Etek kısmı yine dizlerimin üzerindeydi. Hepsi birbirinden güzeldi de Toprak hepsine burun kıvırıyordu.
Zevksizdi.
"Neden pantolon kazak kombini yapmayı denemiyorsun benim gibi?"dedi kendini işaret ederek. Baştan aşağı düzdüm önce. Siyah bir kazak ve pantolon giymişti. Onluk bir sıkıntı yoktu zaten. Gayet göz alıcı duruyordu ki bu kadar iddialı olmasına da gerek yoktu bence.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bir Akşam Sefası Tohumu
Acción"O beyinin içinde ne geçtiğini anlayamıyorum... Her seferinde kendini daha da aşacak şeyler söylüyorsun ama hepsini de yapıyorsun... Eliz... Çok tehlikeli oynuyorsun! Düşersen ne olacak?"dedi gözlerimin içine bakarak. "Tutarsın... Tutmaz mısın?"dedi...