39. Bölüm ~ Bir Tek Sana...

11 0 0
                                    


🪄İyi okumalar🪄



Rusya...

Yazardan...

Herkes çığlık çığlığa bir o yana bir bu yana koşuşturuyordu.

Alan hızlıca boşalırken ekipte ellerine çoktan silahlarını almış ve gelecek hamleyi bekliyorlardı.

Alan boşaldığında bir grup adam ve ortalarında duran siyah saçlı kadının kim olduğunu anlayan olmazken kadın başını yerden kaldırdığında ilk silahını indiren Eliz olmuştu.

"Sadece küçük bir sürpriz..."dediğinde kadın korumalarına işaret verdi ve dışarı çıkardı onları. Eliz, Toprak'ın bakışları eşliğinde merdivenlerden inerken kadının bakışları hâlâ ona silah doğrultan kişiler arasından  Yiğit'i buldu.

"Bu kadının Rus olmadığına eminim! Ülkeye kaçak giriş olmuş! Ya da Libby! Bahsettiğin sarışın Helena bu değil değil mi?"dediğinde Dimitris, Lucas ona bir dirsek atmıştı.

" Kes sesini... "diye uyarmadan edemedi Lucas. Dimitris ise onu hiç takmadan Libby'i darlıyordu.

"Yiğit! Beni tanımadığına alındım doğrusu hayatım!"dediğinde ekibin bakışı Yiğit'e döndü.

" Sana hayatım dedi... "dedi Dimitris elini ağzına kapatıp büyük bir şaşırma ile.

" Ben de şaşkınım sus Dimitris! "diye mırıldandı Yiğit.

Arkalardan bir ses yükselince herkesin dikkati oraya yöneldi.

" Bu sesi nerede olsam tanırım..."diyerek gizlendiği yerden çıkan Alara'ya anlamsız bakışlar atan bir Doğukan ve bir ekip vardı.

"Ne oluyor ? Kim bu kadın? Umarım uykumu bölecek birisidir!"dedi Alev. Daha çok kendi kendine homurdanıyordu. Silah sesiyle uyanmak zorunda kalmıştı.

" Yiğit'in sevgilisiymiş! "dedi Dimitris, Alev'e dönerek. Ekip şok içinde ona döndü.

" Senin sevgilin mi vardı? "dedi Alev uyku sersemliği aldığı dedikodu ile dağılmıştı.

" Yok öyle bir şey... Saçmalama Dimitris. "dedi Yiğit. Ne ara sevgilisi olmuş olabilirdi? Ayrıca kendisinin bile haberinin olmadığı bir sevgilisinin olmadığına emindi. Böyle bir şey imkansızdı.

"Eski karısıymış... " dedi bu seferde Dimitris.  Dimitris'in üzerine atlamaya hazırlanan Yiğit'i durduran Toprak olmuştu.

Eliz ise onların kendi arasındaki kargaşadan faydalanıp aşağıya inmişti. Alara da çoktan yanlarına ulaşmıştı.

"Sen bizi nasıl buldun? Daha doğrusu bizim karşımıza çıkma amacın ne ama daha da önemlisi seni özlemişim!"dedi Eliz ve Asumana sarıldı. Abilerinin aksine o Asuman'ı severdi.

"Şimdi tehlike var mı yok mu?" dedi ve Yiğit'e döndü. "Sevgilin mi eski karın mı? " dedi gibi Dimitris, Lucas yine Dimitris ve Yiğit'in arasında bulmuştu kendini. Ama Dimitris durmadı. Daha yüksek sesle konuşmaya başladı. " Ben hiçbir b.. anlamadım ve bu kadın Rus mu değil mi? "

"Ay senin Rus'una da sana da!"diyerek Eliz'in yanına ulaştı Toprak. Herkes silahlarını indirse bile tetikte olmaya devam ediyorlardı.

"Ben de seni özledim."dedi Asuman ve geri çekildi.

"Seninle yeni görüşmüş olsam da... Yüzyüze uzun zaman oldu!"deyip Alara'ya sarıldı Asuman.  Alara da ona.

"Bana haber ver demiştim. Aklımı çıkardın."dedi Alara. Bir adım geri çekildiğinde hemen dibinde Doğukan'ı bulmuştu. Doğukan hâlâ olayları çözemediği için tehlikeli bir durum olduğunu düşünüyordu.

Bir Akşam Sefası Tohumu Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin