42. Bölüm ~ Acıtan Sözler

20 1 0
                                    

İtalya...

Yazardan...

İlk önce bir kurşunla başlayan o saldırının arkasından bir sürü kurşun beraberinde gelmişti.

En önde giden Nisan'ın aracı büyük bir gürültüyle dururken diğer araçlar ile arasında çok az bir mesafe vardı. Nisan araçtan çıkamazken diğerleri çıksalar da karşı taraf çok fazlaydı.

"Kapana kısıldık!"dedi Yiğit.

"Leonardo'ya hat kesilmeden haber verdik!"dedi Emel. Geleneklerine emindi.

"Nisan'ı çıkarmalıyız!"dedi Kaan. Hepsi bu gerçeğin farkındalardı. Araba her ne kadar kurşun geçirmez olsa da onu kolayca rehin alabilecekleri bir yakınlıktaydılar.

"Allah kahretsin! Adamlarımızın çoğu gitti ve kurşunum az kaldı!"dedi Emel.

"Dayanmaktan başka çaremiz yok!"dedi Yiğit.

Beş dakika olmadan araziye yeni araçlar girdiğini gören diğer taraf bunların kendi ekipleri olmadığını fark ettiklerinde ise geri çekilme işaretini beklemeye başlamışlardı.

*****

"O küçük şeytanı yok etmeden geri çekilmek falan yok! Duydunuz mu beni! Beni tehdit edemez o! Yok edin onu!"dedi Bernardo elmasından bir ısırık aldığı sırada başının üzerinde hissettiği soğukluk ile elmayı zar zor yutmuştu.

"Yerinde olsam... Bizi tanıştırıp sevgili yapan ortak arkadaşımıza- ki senin düşmanın olan- Nisan'a, yaptığım o saldırıyı bir an önce geri çekerdim... Sevgilim..." diyerek tam karşısına dolandı Asuman.

Yüzünde en sinir edici gülümsemesi ile bakıyordu Bernardo'ya. Bernardo renkten renge girerken karşısındaki kadını öldüremediği için böyle kadere lanet okuyordu.

Öldürememe nedeni Asuman'ın ölümüyle sisteme yayılacak bilgilerdi. O kadının o kadar bilgiye nasıl ulaştığını da bilmiyordu ya. Nisan'ın bu kaçık arkadaşının geçmişine ne ulaşabiliyordu ne de tanıyordu.

"Sen! Beni nasıl buldun?"dedi Bernardo sinirle.

Ülkede sakladığı yetmiyormuş gibi bir de Asuman'dan kaçıyordu.

"Beni özlediğinin farkındayım hayatım da önce kuçu kuçularına emir ver!"dedi Asuman.

"Ne yapabilirsin? Beni öldüremeyeceğini ikimizde biliyoruz!"dedi Bernardo sırıtarak.

"Hmm... Bir bakalım ne yapabilirim. Buranın konumunu sisteme kaydetmem ile birlikte durdurmazsam polise ihbar gidecek neticede aranan bir katilsin sevgilim bir de saldırdığın kadının kocası var... O çoktan inmiştir olay yerine ki senin yaptığını öğrenirse olacaklar o kırık kolundan fazlası olur!"dedi Asuman, Bernardo'nun sargılı kolunu gösterdi.

Nisan'ın kolunu sadece yılbaşında tutup tehdit etmemişti Bernardo. İkinci girişiminde  ise Leonardo uyarmamış , direkt uyarı vermişti. Bernardo sinirle telefonuna geri döndü.

"Geri çekilin! Hayır şeytanı almayın! Leonardo mu geldi? Toz olun! Hemen! Aptallar!"

Asuman zevk içinde koltuğa oturduğunda Bernardo ona döndü.

"Durdur o sistemdeki her ne haltsa!"dedi.

"Ne?"

"Sistem diyorum! Hani şu polise gidecek olan ihbar!"

"Aklın çıkıyor değil mi seni ihbar ederim diye?! Bu kadar inanacağın hiç aklıma gelmezdi!"dedi Asuman gülerek. Bernardo oyuna geldiğini anlayınca daha da sinirlendi.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jul 12 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Bir Akşam Sefası Tohumu Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin