İyi okumalar✳️Şûride: Perişan, Tutulmuş, meftun vb.
~~
Zaman hızlı ve acımasızdı. Onu önemsemeyenleri silip atardı.
Hiç olmamış gibi.
Hiç yaşamamış gibi...
Neva ve Rüya'yla biraz dolaştıktan sonra ben ve Neva eve dönmüştük.
Evde tam bir haftadır yalnızdık. Onun acil işi çıktığı için o gün o adam onu çağırdıktan sonra gitmişti.
Neva'nın söylediğine göre yurt dışına çıkmıştı.
"Mihra" diye seslenen Neva'yla bakışlarım onu buldu. Gülümsedi.
"Ne oldu dalgın gelin, abimi mi özledin?" Hafif kaşlarımı çattım.
"Ne alakası var?" Dedim ve yerimden kalktım.
"Hüma hanımlar gelince bana haber verir misin?" Dememle imalı bir şekilde sırıttı.
"Haber veririm. Sen odana kaç şimdilik." Gözlerimi kısıp arkamı dönüp ilerledim.
Odama girdiğimde kapıyı kapatıp sırtımı kapıya yasladım. Elimi hızlı atan kalbime götürdüm.
İçimde bir haftadır farklı bir his vardı.
Ben galiba onu özlemiştim.
Kendime yaptığım itirafla sıkıca gözlerimi yumup açtım ve hızla yatağa ilerleyip yüzümü yastığa gömdüm.
Hayır yanlış anlamıştım. Bu özlem falan değildi.
Olamazdı.Kendime kabul ettiremediğim gerçekle ne kadar boğuştum bilmiyorum ama çalan kapıyı duyunca doğruldum.
Sibel, Hüma hanımın geldiğini söyleyince başımı düzeltip aşağı indim.
"Ayaz'la Bartın'da yakında gelecekler." Dedi Hüma hanım. Konuya yabancı değildim. Neva bana kuzenleri olduğunu söylemişti.
"Ay gelsinler artık." Dedi Neva sabırsızlıkla.
Hüma hanım gülümsedi."Gelecekler inşallah." Dedi ve bana baktı.
"Onlarla anlaşacağına eminim. Şimdiden seni sorup duruyorlar." Dedi Hüma hanım.
Hafif tebessüm ettim sadece.
"Duhan ne zaman gelecek?"
"Valla abimi biliyorsun yenge, yine işi çıkmış bile olabilir."
"Öyle de kızım, yeni evlendi sonuçta. Biraz balayı yapsalardı Mihra'yla."
Hüma hanımın söylediği şeyle yüzüm kızarırken hızla gözlerimi kaçırdım.
"Utandırma gelinimizi yenge." Diyen Neva'yla kısa bir an bakışlarımı ona çevirdim. Sırıttığını görünce gözlerimi kıstım. Dudaklarını birbirine bastırdı.
"Utanmasın kızım ben ona çok güzel bir balayı organizasyonu hazırlayacağım." Dedi sevecen bir sesle. Yanaklarım daha çok ısınırken kaçmak istedim. Sonra neyseki Sibel geldi.
"Yemek hazır." Dedi.
Yemeğimizi yedikten sonra biraz sohbet ettik. Hüma hanım hakkımda sorular sordu. Sonra kendi ailesinden bahsetti.
Şunu söyleyebilirdim ki gerçekten çok tatlı ve anlayışlı bir kadındı. Ona alışmaya başladığımı hissediyordum. Selim Bey'in de ondan hiç farkı yoktu. Kibar ve çok nazikti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ATEŞBAR
Teen Fiction"Korkuyor musun benden?" Diye sordu. Dürüst davranıp başımı salladım. Önce sessizlik oldu. Sonra çenemde elini hissettim. Yüzümü kendisine çevirip gözlerimi yeşilleriyle buluşturdu. Adem elması hareket etti. "Neden?" Dedi. Sessiz kaldım. "Cevap ve...