4. Bölüm《Fidâ》

824 37 9
                                    

İyi okumalar🌺

Fidâ: Bedel vermek



~~

"Nereye oturalım?" Diye soran Rüya'yla bakışlarımı boş koltuklarda gezdirdim. Tam arkadan ikinci sırayı işaret edecektim ki Cenk yanımıza geldi.

"Yeriniz hazır kızlar." Dedi gülümseyerek. Kaşlarım havalandı. Devam etti.

"Vedat sizin için önden bir yer ayarladı. Lütfen beni takip edin." Dedi ve arkasını dönüp gitti. Kızlara bir bakış attım. Neva'nın kaşları yine çatılmıştı.

"Ay ne düşünceli çocuk, hadi gidelim kızlar." Diyip ikimizin elini tutup sürükledi bizi Rüya.

Yerimize oturduğumuzda bakışlarımı kısa bir etrafta gezdirdim. Salon dolmaya başlamıştı.

"Vedat'ı destekleyelim." Dedi Rüya gülümseyerek.

"Abartma Rüya!" dDedi Neva. Rüya ona baktı.

"Ne var kızım, çocuk o kadar bizi davet etti. Üstüne yerimizi bile ayırtmış bence ona borçluyuz." Dedi. Neva kaşlarını çattı.

"Borçlu falan değiliz. Kendisi davet etti ayrıca baksana şu salona, yeterince tezahürat edecek kişi var zaten. Bizim yapmamıza gerek yok." Dedi. Rüya omuz silkip önüne döndü. Neva da önüne dönünce aklıma bir soru işareti düştü.

Neva konu Vedat olunca biraz rahatsız oluyordu sanki. Bunun nedenini anlayamıyordum. Çünkü Vedat iyi biriydi. Ayrıca bugüne kadar bir saygısızlığınıda görmemiştim. Hem kibar ve nazik biriydi de.

Maç başlayınca dikkatimi maça verdim.

İki takım karşı karşıya gelirken hava atışı yapıldı. Bizim takımdan Vedat karşı takımdan da esmer bir çocuk topa doğru yükseldi. Esmer çocuk topu kapınca oyunu takımı başlattı.

Açıkçası heyecanlı bir maçtı. Karşı takım bir tık daha iyi oynasa da bizimkilerde gayet iyiydi.

Vedat turnike atışı yapıp takıma sayı kazandırınca takım fena çoştu. Hatta Cenk, Vedat'ın üstne atlayınca ikisi düştü. Tam o anda salondan bir kahkaha koptu. İstemsizce bende güldüm.

Vedat ağzında bir şeyler söyleyerek Cenk'e kızıgın bir bakış atıp onu üstünden itti ve hızla ayağa kalktı. Kısa bir an salonda gözlerini gezdirdi sonra bakışları bizim tarafı buldu.

Kızgın ifadesini dağıtıp gülümsedi. Hızla gözlerimi kaçırdım.

"Aşk ve basketbol." Diyen Rüya'yla hızla ona bakıp kaşlarımı çattım.

"Rüya." Diye uyardım. Gülümseyip omuz silkti.

"Öyle bir şey olamaz Rüya." Dedi benimkinden daha kızgın bir ses. Bakışlarım Neva'yı buldu. Kaşları çatılmıştı.

"Niye olamazmış, çocuk aşık bizim kıza." Dedi.

Neva kaşlarını biraz daha çatıp bakışlarını etrafta gezdirdi ve bana baktı.

"Mihra'nın öncelikleri var. Hoşuna gitmiyor söylediklerin." Dediği doğruydu fakat bu şekilde tepki vermesine anlam veremedim.

Maç devam edince Rüya maça döndü. Bende lavaboya gitmek için yerimden kalktım. Kızlar sorarcasına bakınca lavaboya gideceğimi söyledim.

İçeri girdiğimde birkaç kız vardı. Erkek muhabbeti yapıyorlardı. Kabinlere biri göz attım boş olan bir tanesine girdim.

Kabinden çıktığımda içerde kimsenin olmadığını gördüm. İlerleyip musluğu açtım ve elimi köpürtüp yıkadım. Ardından kurutma makinesinde kurutup tekrar aynanın karşısına geçtim.

ATEŞBARHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin