Merhabalar canlarım sizlere yeni bölümle geldim.🤗🩷🔱
İyi okumalar ✨
🔱🖤🔱
"Herkes kendi cehenneminin şeytanına başrol verirken ben cennetimin dilencisi olmak istedim."
~~
Gözlerimi yeni bir güne açtığımda günler sonra daha iyi hissediyordum. Elimi karnıma koyup gülümsedim. "Günaydın."
Onlardan bir tepki alamasamda gülümsememi bozmadan yataktan kalktım.
Önce bir duş aldım sonra odamı toplayıp dolabın karşısına geçtim. Kahvelerimi giysilerimin üstünde gezdirdim. Gözüme çarpan pembelikle elimi uzatıp pembe jilemi, beyaz gömleğimi ve yine jilemin renginde olan koyu pembe şalımı alıp dolabı kapattım.
Aynanın karşısında kemerimi bağlarken karnımdaki ufak çıkıntıya baktım. Dudaklarım istemsizce kıvrıldı.
Aynada kendimi incelerken tebessüm ettim. Günler sonra ilk defa yüzüm canlı görünüyordu. Yanaklarım da pembeleşmişti.
Kapı çalınca aynada kendimi incelemeyi bıraktım. 'Gel' dememle yengem içeri girdi.
Beni görür görmez dudaklarını kıvırdı. "Maşallah kızıma bu sabah ne güzel böyle." Dedi sesindeki neşeyle. Utanarak gülümsedim. "Teşekkür ederim yengecim." Utanmama gülüp başıyla içeriyi işaret etti.
"Kocan geldi." Kalbim hızla atmaya başlarken kaşlarım havalandı. "Ne zaman geldi?"
"On dakika oldu." Dedi. Gözlerimi kırpıştırdım. Ben niye geldiğini duymamıştım?
"Hadi kızım bak çocuğun gözleri seni arayıp duruyor." Dedi yengem. Yanaklarım ısınırken başımı salladım.
"Geliyorum." Yengem başını sallayıp dışarı çıkınca başımı eğip karnıma baktım. Elimi ufak çıkıntıya yaslayıp dudağımı ısırdım.
"Babanız geldi." Onlardan tabiki yine bir tepki alamayınca bir nefes alıp verdim ve aynada kendime son kez bakıp kapıya ilerledim.
Salona girer girmez gözlerimin gördüğü ilk şey o oldu. Bakışlarını yanında oturan Bora'dan çekip benimle buluşturunca adem elması oynadı. Beni süzüp ardından yüzüme baktı.
"Hoş geldin." Dedim düz bir sesle.
"Hoş buldum." Dedi yeşillerini kısa bir an karnıma çevirirken. Gözlerimi kaçırıp, ilerleyip amcamın yanına oturdum. Beni kolunun altına alıp gülümsedi.
"Bu sabah ayrı bir güzel olmuş kızım. Günaydın çiçek kokulum." Utanarak gülümsedim. "Günaydın amca." Dedim ve Bora'ya baktım.
Gülümseyip hızla bana doğru geldi ve yanağımı öptü. "Günaydın Mihra." Dedi. Yanağını okşayıp gülümsedim. "Günaydın yakışıklım." Gülüp tekrar Duhan'ın yanına döndü.
"O çok yakışıklı değil mi Mihra" Dedi hayranlıkla yandan yandan Duhan'a bakarken. Gözlerim İstemsizce onu buldu. Üstündeki zümrüt yeşili kazak içine giydiği beyaz gömlek ve altındaki siyah renk pantolonuyla bugün ayrı bir yakışıklıydı. Saç ve sakal tıraşı da olmuştu. Onu daha fazla inceleme ihtiyacıyla dolunca amcamın varlığını hatırlayıp gözlerimi kaçırdım.
Beraber kahvaltı ettikten sonra amcam Duhan'la bahçeye çıktı. Ne konuşacaklarını fazlasıyla merak ettiğim için mutfağa geçip iki kahve yapıp bahçeye geçtim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ATEŞBAR
Ficção Adolescente"Korkuyor musun benden?" Diye sordu. Dürüst davranıp başımı salladım. Önce sessizlik oldu. Sonra çenemde elini hissettim. Yüzümü kendisine çevirip gözlerimi yeşilleriyle buluşturdu. Adem elması hareket etti. "Neden?" Dedi. Sessiz kaldım. "Cevap ve...