İyi Okumalar 💠
Müşkülpesent : Zor beğenen
~~
Sabah gözlerimi açtığımda kollarımı açıp gerinirken elime çarpan şeyle hızla başımı çevirdim.
Üç tane kırmızı gül vardı baş ucumda. Kaşlarım havalandı. Doğrulup gülleri aldım ve burnuma götürüp kokladım. Dudaklarım hafif kıvrıldı. Sonra onun getirmiş olabileceğini idrak edince kaşlarımı çattın.
O odama mı girmişti?
Gülleri su dolu bardağımın içine koyup hızla yerimden kalktım. Önce odamı toplayıp sonra odamdan çıktım ve banyoya ilerledim.
Üstümü değiştirip şalımıda bağladıktan sonra odamdan çıkıp dış kapıya ilerledim. Ayakkabılarımı giyip evden çıktım.
Kapıyı kapatırken gördüğüm kız kalabalığıyla kaşlarımı çattım.
"Kızlar hepiniz çok tatlısınız fakat ikimizinde başı bağlı ama yaptığınız tüm lezzetli şeyleri alabilirim." Diyen Barlas'la şaşkınca etraftaki kızlara baktım. Resmen hepsi süslenip süslenip kocamın kapısına gelmişlerdi.
"Boşnak böreği mi o?" Diyip sarışın kızın elindeki borcamı aldı. Kaşlarımı sertçe çatıp hızla merdivenleri inip kalabalığa ilerledim.
"Barlas!" Dememle Barlas bal gözlerini bana çevirip onları irice açtı. "Hassiktir!" Dedi ve hızla geri çekildi.
"Yenge?" Tüm kızların bakışları beni buldu. Sinirli adımlarla Barlas'ın yanına çıkıp kalabalığa baktım.
"Dağılın!" Diye cırlamamla hepsi kaçışırken "Yenge baklavayı alamadım ne yaptın ya" dedi Barlas mutsuz bir sesle. Sertçe ona bakmamla hızla gözlerini kaçırdı.
"Abin olacak o herif nerede?" Başıyla içeriyi işaret etti. "Mutfakta bir şeyler yapmaya çalışıyordu." Kaşlarım havalandı. Sonra tekrar eski ifademe dönüp içeri girdim.
Eve ilk kez girdiğim için mutfağın yerini bilmiyordum ama sesler gelince ayaklarımı o tarafa doğru hareket ettirdim.
İçeri girdiğimde üstünde beyaz tişörtü ve siyah pantolonuyla bir şeyler yapan adamı gördüm. Onun üstünde mutfak önlüğü mü vardı.
"Barlas bana pasta kursu ayarla." Kaşlarım havalandı.
"Sen tatlı yemezsin ki?" Dememle hızla arkasını döndü. Kaşları şaşkınlıkla kalktı.
"Karım?" Dedi sesinede yansıyan şaşkınlıkla. Buraya gelirken odama girdiği için ona sayıp sövecektim ama şu görüntü nefesimi kesmişti. Bir insana mutfak önlüğüde mi yakışırdı.
Sonra kendime gelmeye çalışıp saçlarına ve çenesine bulaştırdığı una baktım. Dudaklarım kıvrılmak isterken onları zorlukla sabit tutup ona doğru adımladım.
Önünde durup elimi kaldırıp önce saçını sonra çenesini temizledim. Yeşillerini kırpmadan beni izledi. Başımı çevirip yaptığı şeye baktım. Pasta süslüyordu.
"Bu kimyasal karışımda nedir?"
"O kadar mı kötü görünüyor?" Dedi hevesi kırılmış gibi. Sonra bakışlarını pastaya çevirdi.
"Senin için yapmıştım." Kaşlarım havalandı. Benim için mi yapmıştı sahiden?
"Ama beceremedim."
"Ona ben karar veririm." Yeşilleri beni buldu. Bakışlarımı pastaya çevirdim.
"Çatal var mı?" Dememle kendine geldi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ATEŞBAR
Ficção Adolescente"Korkuyor musun benden?" Diye sordu. Dürüst davranıp başımı salladım. Önce sessizlik oldu. Sonra çenemde elini hissettim. Yüzümü kendisine çevirip gözlerimi yeşilleriyle buluşturdu. Adem elması hareket etti. "Neden?" Dedi. Sessiz kaldım. "Cevap ve...