13. Bölüm《İlk Adım》

702 31 4
                                    


Yeni bölüm geldiii🤗

İyi okumalar dilerim💚


"Hayatı yaşayın arkadaşlar. En çokta gülümseyerek yaşayın."

"Hocam etrafımızdaki herkesin bizden beklentileri var. Bir hayat var doğru ama o bizim hayatımız değil." Dedi Cenk.

"Kimsenin beklentisi değilsiniz siz. Hayatınızı başkalarının eline bırakmayın. Pişmanlıklarınızın da, üzüntünüzün de sebebi siz olun. Kararlarınızın sorumluluğu size aittir."

Sinem Hoca'nın dersinden çıktıktan sonra Rüya ve Neva'yla kantine geçtik.

Rüya ve Neva bana bakarak bir şeyler fısıldaşırken gözlerimi kıstım.

"Mihra" Diyen sesle başımı kaldırdım. Vedat başımda dikilmişti.

"Biraz konuşabilir miyiz?" Dedi.

"Hayır konuşamazsınız." Diyen Neva'yla Vedat ona bakıp kaşlarını çattı.

"Sana soran olmadı." Dedi ve ısrarlı bakışlarla bana baktı. Hafifçe başımı salladım ve kızlara bir bakış attım. Neva kaşlarını çatmışken Rüya meraklı bakışlarla bakıyordu.

Bakışlarımı onlardan çekip yerimden kalktım ve ilerleyen Vedat'ı takip ettim.

Vedat boş bir sınıfa girerken bir an tereddütte kalsam da peşinden girdim. Kapıyı kapattacakken elimle durdurdum.

"Açık kalsın." Gülümsedi.

"Gerçekten mi Mihra, evlendiğini herkes duysun mu istiyorsun?" Dedi ve bakışlarını elime çevirdi.

"Anladığım kadarıyla istemezsin. Baksana yüzük bile takmamışsın." Ellerimi birbirine kenetledim.

"Bu seni hiç ilgilendirmez." Yüz ifadesi bozulduğunu belirtirken kapıyı kapattı. Sakin kalmaya çalıştım.

"O adamla isteyerek evlenmediğini biliyorum." Dedi emin bir sesle. Soğuk ifademi bozmadan başımı iki yana salladım.

"Yanlış düşünmüşsün, isteyerek evlendim." Güldü.

"Yapma Mihra, nikahınızda ben de vardım. Yüzün bir kez olsun gülmedi." Kaşlarımı çattım.

"Sanane ya benden, evliliğimden?" Bana doğru adımladı. Hızla elimle durmasını işaret ettim. "Yaklaşma!" Durdu sonra gözleri doldu.

"Seni seviyorum kızım ben, şu liseye geldiğimden beri bir seni gördüm. Hayallerimi hep seninle kurdum." İtirafıyla şaşkınlıkla kalakaldım. Devam etti.

"Kaç senedir beni görmeni bekliyorum. Tam görecektin o şerefsiz çıktı." Duhan'a hakaret etmesiyle sinirlerim kabardı. Kaşlarımı sertçe çattım.

"Onun hakkında tek bir kötü söz daha söylersen, yemin ederim seni pişman ederim." Gülümsedi.

"Seviyor musun onu, o kocan olacak piçi?" Demesiyle manyak tarafım beni ele geçirirken hızla ilerleyip erkekliğine tekmeyi geçirdim iki büklüm olmasına izin vermeden hemen yakasını tutup yüzüne kafamı geçirdim.

"Niye dövdün kızım çocuğu?" Diyen müdürle sessiz kaldım. Müdür sabır çekti.

"Neyse velinle konuşacağız bu durumu." Demesiyle anlamazca baktım.

"Ne velisi ya?" Müdür tek kaşını kaldırıp önündeki dosyaya baktı. Sonra şaşkınca bana baktı.

"Sen Duhan Bey'in neyi oluyorsun?" Yok artık, kendini velim olarak mı kaydettirmişti? Tekrar sessiz kalmamla müdür sıkıntılı bir nefes verdi.

ATEŞBARHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin