Hayırlı bayramlar dilerim herkese🥰🩵🍬İyi okumalar 🌺
~~
"Armandar'ın teklifini kabul edecek misin?" dedi Barlas. Genç adam, camdan büyük manzarayı izliyordu.
"Hayır." Dedi sadece. Barlas kaşlarını havalandırdı.
"Seni en büyük yapmak istiyor."
Ellerini cebine koydu.
"En Büyük..." Dedi. Bir sessizlik oldu sonra ekledi.
"Bu bir kılıf Barlas. Armandar sadece bu kılıfa sığdıracak güçlü birini arıyor." Dedi. Barlas hafif kaşlarını çatıp elindeki kalemi çevirdi.
"Madem devam edecek o halde Varol'u seçsin. Onu istediği gibi şekillendirebilir."
"Varol ona prestij sağlamaz."
"Varol'un hatırlı müşterileri ve ticari ilişkileri pek azımsanmayacak türde. O iyi bir seçenek olurdu."
"Armandar güçten besleniyor. Güçlü olan hükmeder."
"Güç=Para" dedi Barlas sonra arkadaşına bir bakış atıp ekledi.
"Ve ikisini dengede tutan zeka." Bu üç özellikte arkadaşında toplanmıştı.
Duhan bir şey söylemedi.
Sonra kapı çaldı.
"Gel." Dedi.
Kapı açıldı ve içeri korumaların başı olan Yunus girdi.
"Efendim Tahir Armandar geldi." Duhan arkasını dönüp başıyla onayladı.
İki dakika olmadan içeri Tahir Armandar girdi.
"Merhaba gençler." Dedi. Duhan ilerleyip karşısında durdu. Barlas'ta kalkıp arkadaşının yanında durdu. Tahir Bey elini uzatınca Duhan elini tutup sıktı. Sonra Barlas'la da el sıkıştılar.
"Abimi vekaleten geldim. Konuşmak istedikleri var." Dedi. Duhan hafifçe başını salladı.
"Buyrun Tahir Bey." Dedi sonra Bakışlarını Yunus'a çevirdi. Yunus anlayıp Tahir Bey'in baş korumasına yaklaşıp tek bir hareketle onu etkisiz hale getirip odadan çıkardı.
Tahir Bey sertçe kaşlarını çattı.
"Bu da neydi Duhan!" Dedi. Genç adam yüzündeki soğuk ifadeyi bozmadı.
"Misilleme." Dedi. İşte o zaman Tahir Bey anlamıştı çünkü bu genç adam mekanına ilk geldiğinde aynısını Yunus'a yapmıştı.
Tahir Bey gülümseyip sessiz kaldı. Sonra ilerleyip siyah deri koltuğa oturdu. Duhan karşısına, Barlas'ta çaprazına oturdu.
"Öncelikle evlenmişsin hayırlı olsun. Sessiz sedasız yaptığın için yeni haberimiz oldu. Bir dahakine gelin kızımızın hediyesini getiririm." Dedi Tahir Bey.
Duhan soğuk yeşillerini çekmeden cevapladı.
"Sağ olun Tahir Bey." Dedi. Tahir Bey hafifçe başını salladı ve Barlas'a baktı.
"Senin de hayırlı haberlerini duymak isteriz Barlas." Barlas hafifçe gülümsedi.
"Biz de manevi kızınızın hayırlı haberlerini duymak isteriz. Gerçi duymuştuk zaten değil mi Duhan." Demesiyle Tahir Bey sertçe bakarken Duhan hafifçe dudağının bir kenarını kıvırdı. Sonra Tahir Bey'e baktı.
"Bizim yaptıklarımız sizin yapmadıklarınız duyulur." dedi.
Tahir Bey kaşlarını çattı.
"Yarın akşam kızımın nikahına buyrun."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ATEŞBAR
Teen Fiction"Korkuyor musun benden?" Diye sordu. Dürüst davranıp başımı salladım. Önce sessizlik oldu. Sonra çenemde elini hissettim. Yüzümü kendisine çevirip gözlerimi yeşilleriyle buluşturdu. Adem elması hareket etti. "Neden?" Dedi. Sessiz kaldım. "Cevap ve...