Yeni bölümle merhaba herkese 💠💠💠
Oy ve yorumlarımızı unutmayacalım canlar🤗
Çok uzatmadan sizi yeni bölümle baş başa bırakıyorum☺️
Feveran: Fışkırma, Birdenbire parlama vb.
🖤🖤
Bekleyecek sabrın var mı, çamur durulup, su berrak olana kadar? Hareketsiz kalabilir misin, doğru eylem kendiliğinden ortaya çıkana kadar?
~Lao Tzu
~~
Duhan valizleri içeri soktuğunda hala üstümden şaşkınlığımı atamamıştım. Adadaydık ve baş başaydık.
Bir yandan etrafı incelerken diğer yandan Duhan'ı takip ediyordum.
Bir odaya girdiğimizde valizleri bırakıp bana döndü.
"Yemek yapacağım kız çocuğu. Üstünü değiştirip yanıma gel." Dedi. Başımı sallayıp gülümsedim.
"Tamam."
Duhan çıktıktan sonra valizime ilerleyip ağzını açtım. İçinden askılı beyaz yazlık bir elbise çıkarıp soyundum.
Elbiseyi giyip saçlarımı da salık bıraktıktan sonra telefonumu alıp odadan çıktım.
Mutfağa girdiğimde yemek yapmaya başlayan kocama ilerleyip yanında durdum. Başını hafif çevirip yeşillerini üstümde gezdirdi.
Sonra bakışları eteğimi buldu. "Çıkar iç çamaşırını." Demesiyle kaşlarım havalandı.
"Anlamadım?"
"İç çamaşırını çıkar." Dedi keskin bir sesle. Yanaklarım ısınırken gözlerimi kaçırdım.
"Neden ki?"
"Balayına geldik. Burada olduğumuz sürede iç çamaşırı giymek yasak." Utanç beni daha da sararken "ama..." Dememle sözümü kesti.
"Aması yok, yasak dedim." Dedi ve başını hadi der gibi salladı. Gözlerimi utançla bir kez daha kaçırıp dudağımı ısırdım.
Usulca iç çamaşırımı elbisenin altından sıyırıp elimde topladım. "Cebime koy." Demesiyle sözünü dinleyip hızla cebine koydum.
Geri çekilip kaçamakça yüzüne baktığımda hoşnut bir ifade vardı yüzünde. Gözlerimi tekrar kaçırıp düşünmemeye çalıştım.
"Ben ne yapayım?"
"Bir şey yapma. Gözümün önünde ol." Dedi. Omuz silktim.
"Nasıl istersen." Dedim sessizce.
Hem yemek yapıp hem benimle uğraştı. En sonunda yemekler hazır olunca sofrayı kurdum.
Karşılıklı yemeğimizi yerken yeşillerini üstüme sabitlemişti. "Yemekten sonra ne yapmak istersin?" Heyecanla gülümsedim. Helikopterden indiğimizde buranın tam keşfedilmelik bir yer olduğunu düşünmüştüm.
"Etrafı keşfedelim." Dudaklarını hafifçe kıvırdı. "Olur." Dedi ve yemeğine devam etti.
Bir yandan Duhan'ın elini tutarken diğer yandan ormanı keşfediyordum.
Egzotik bitkiler ve hayvanlar çok ilgi çekiciydi. Daha önce hiç görmediğim hayvanlar ve bitkiler görmek beni epey heyecanlandırmıştı.
Merakla etrafa bakarken bir an çaprazımdaki uzun ağaçta takılı gözlerim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ATEŞBAR
Teen Fiction"Korkuyor musun benden?" Diye sordu. Dürüst davranıp başımı salladım. Önce sessizlik oldu. Sonra çenemde elini hissettim. Yüzümü kendisine çevirip gözlerimi yeşilleriyle buluşturdu. Adem elması hareket etti. "Neden?" Dedi. Sessiz kaldım. "Cevap ve...