Bol yorum ve beğeni oylarınızı istiyorum 🤗🫶🏻İyi okumalar ✨ (Bölümde küçük okuyucularıma uygun olmayan kısımlar var. Lütfen atlayarak okusun onlar.)
~~
Yanağımı okşayan elle gözlerimi yavaşça açtım. Gördüğüm ilk şey zümrüt yeşilleri olurken dudaklarım kıvrıldı.
"Günaydın." Gülümseyip eğildi ve dudaklarıma bir öpücük kondurdu.
"Günaydın karım." Dedi.
"Saat kaç?"
"On bir." Kaşlarım havalandı.
"Nasıl o kadar uyumuşum ya?" Dedim sesimdeki şaşkınlıkla. Sonra sorarcasına baktım.
"Bugün işe gitmeyecek misin?" Tebessüm etti.
"Hayır bugün evdeyim." Demesiyle genişçe gülümsedim.
"Oley be!" Dedim ve hızla boynuna sarıldım. Boynuma bir öpücük kondurdu.
Geri çekildiğimizde Duhan yataktan kalktı. Bende yavaşça kalktım. Bana bir bakış atıp banyoya doğru ilerlediğinde hızla ilerleyip arkadan beline sarıldım.
"Beni de banyoya götür." Elimin üstüne elini koyup gülümseyerek başını iki yana salladı. Yüzümü sert sırtına gömdüm. Benimle beraber banyoya ilerledi. Adımlarına ayak uydurdum.
Başımı Duhan'ın omzuna yaslamış bir gözüm kapalı dişlerimi fırçalarken diğer açık gözümle onu izliyordum. Bir yandan dişlerini fırçalayıp diğer yandan beni izliyordu.
Banyodan çıktığımızda yine beline sarıldım. Giyinme odasına girip kendi alanına ilerledi. Hiç bırakmadım onu. O da düşmemem için bir yandan beni tutuyordu.
Eline polo yaka bir tane yeşil tişört alırken kafamı koluna yasladım. "O olmaz." Başını eğip bana baktı.
"Neden?" Kaşlarımı çattım.
"Çok yakışıyor çünkü." Dudakları kıvrıldı.
"Öyle mi?" Dedi. Başımı salladım.
"Evet bu yüzden giyme." Elimin üstünü okşayıp tişörtü geri yerine koydu.
"Sen seç o zaman." Demesiyle gülümseyip belini bıraktım ve önüne geçtim.
"İstediğim gibi giydirebilir miyim seni?" Bir an gülümsemesi bozulur gibi oldu. Sanırım bir an onu değişik bir şekilde giydireceğimden korkmuştu.
"Evet." Demesiyle kocaman gülümseyip hızla dolaba döndüm.
Eserime gururla baktım. Beyaz gömlek üstü lacivert Kazak ve taş rengi keten pantolon giydirmiştim. Duhan üstüne bir bakış attı.
"Olmuş mu?" Demesiyle el çırptım.
"Harika oldu." Tepkime gülümseyip saçını düzeltti.
"Senin seçimin." Genişçe gülümseyip ona doğru ilerledim ve kollarımı boynuna sardım. Ellerini belime sarıp yüzüme baktı. Ayaklarımı kaldırıp dudaklarına sesli bir öpücük kondurdum.
"Sen evrenin en yakışıklı kocasısın." Dudakları kıvrılırken eğilip dudaklarımı kavradı.
Tutkulu bir öpücükten sonra geri çekildiğimizde yutkundum. Yeşillerini yüzümde gezdirdi.
"Çok daha önce çıkmalıydın karşıma." Dedi iç çekerek. Dudaklarım kıvrılırken yüzümü göğsüne gömdüm.
Bugün hava güzel olduğu için bahçede yapıyorduk kahvaltıyı. Barlas'ta bizimleydi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ATEŞBAR
Teen Fiction"Korkuyor musun benden?" Diye sordu. Dürüst davranıp başımı salladım. Önce sessizlik oldu. Sonra çenemde elini hissettim. Yüzümü kendisine çevirip gözlerimi yeşilleriyle buluşturdu. Adem elması hareket etti. "Neden?" Dedi. Sessiz kaldım. "Cevap ve...