"Nak tanya ke tak? Tanya ke tak? Kalau tak tanya, sampai esok tak siap,"
Hyebin mengerutkan dahinya sambil merenung soalan di buku latihan. Sudah hampir dua puluh minit dia cuba mencari jalan penyelesaian, namun tetap gagal.
"Tanya je lah!"
Buku dan pen diambil lalu dia melangkah keluar dari bilik dan menuju ke arah bilik kembarnya. Seperti biasa, tanpa mengetuk terlebih dahulu, dia terus masuk.
"Hanbin ah, aku-yaa!"
Hyebin menjerit bila sebiji bantal mengenai wajahnya.
"Korang buat apa?" jerit Hyebin geram.
"Yaa, mianhei! Kau okay?"
Jeonghyeon kini berada di hadapannya dan memeriksa keadaannya. Tangan lelaki itu menarik turun tangannya yang sedang menutup wajah.
Hyebin terkedu dengan jarak mereka yang dekat itu. Wajahnya tiba-tiba rasa berbahang.
"T-tak okay! Sakit tahu tak!" dia mengundur sedikit ke belakang.
"Sorry lah Bin, kitorang tengah pillow fight tadi!"
Kini giliran Hanbin yang bersuara sambil mendapatkan si adik. Hyebin dipeluk kejap seraya tangannya menggosok belakang kepala gadis itu.
"Pillow fight? Sini, aku nak join juga!"
Hyebin meletakkan bukunya tadi ke atas meja belajar Hanbin sebelum dia mencapai bantal di lantai lalu memukul Hanbin dan Jeonghyeon.
"Yaa! Apa ni serang tiba-tiba?"
Hanbin dan Jeonghyeon menjerit sakit.
"Leejeong, lawan balik!"
Hanbin mencapai bantal lain lalu dihulurkan pada Jeonghyeon. Mereka bertiga mula berbalas pukulan menggunakan bantal di tangan masing-masing.
"Yaa, mana aci dua lawan satu!" jerit Hyebin bila dia diserang oleh dua orang serentak.
"Aci tak aci, lawan tetap lawan!"
"Yaa!"
Hyebin berlari ke arah katil dan melompat ke atasnya. Dia cuba mengelak dari dua manusia yang masih cuba menyerangnya itu.
"Jangan dekat!" jerit Hyebin.
"Selagi takde pemenang, kita takkan berhenti!" jerit Hanbin.
"Yaa!"
Hanbin menarik gebar miliknya menyebabkan Hyebin yang berada di atasnya tertarik sekali. Dan dalam masa yang singkat, Hyebin sudah terjatuh ke atas karpet tebal milik lelaki itu.
Tidak, bukan terus ke atas karpet. Sebaliknya dia jatuh ke atas tubuh Jeonghyeon yang berada di hadapannya saat itu.
Keduanya diam terpaku. Saling berpandangan antara satu sama lain. Hyebin menelan liurnya saat pandangannya terkunci dengan sepasang mata tajam milik Jeonghyeon itu.
"Yaa, korang okay?"
Hanbin bersuara menyebabkan keduanya kembali tersedar dari dunia masing-masing.
"Ah, mianhei,"
Hyebin bangun dari tubuh lelaki itu dengan rasa kekok.
"Kau lah ni, main tarik je!" Hyebin sempat memukul bahu Hanbin.
"Sorry lah. Leejeong ah, kau okay tak? Hyebin ni boleh tahan berat juga,"
Hanbin membantu Jeonghyeon bangun.
"Itu lah tu. Rasanya aku kena pergi hospital lah, takut ada tulang aku yang patah," Jeonghyeon meregangkan badannya.
"Korang berdua tengah mengata yang aku ni berat ke?" soal Hyebin.
"Mana ada!" keduanya bersuara serentak.
Saat itu, pintu bilik itu dibuka dari luar.
"Ya Tuhan, apa dah jadi dalam bilik kamu ni?" suara nyaring Puan Park kedengaran.