"Park Hyebin, Park Hanbin. Nama diorang pun dah dekat sama. Kenapa lah kita tak pernah terfikir ya?" Dongpyo menggelengkan kepalanya beberapa kali.
"Aku mati-mati ingat kau dengan Hanbin tu bercinta. Ya lah, dia payungkan kau pagi tadi. Nampak sweet sangat," ujar Chaerin pula.
"Maaf. Aku awalnya memang tak nak orang tahu pun kitorang kembar. Tapi dah terkantoi pula," ujar Hyebin serba salah.
"Mianhei Hyebin, pagi tadi aku sempat marah kau dalam hati. Ya lah, siapa tak cemburu tengok budak yang baru tiga bulan kat sini boleh rapat dengan Park Hanbin macam tu," ujar Gaeul.
"Bila dah kantoi ni, baru aku perasan. Korang memang ada iras-iras pun," komen Taerae.
"Hyebin, kalau kau dengan Hanbin kembar, maksudnya kau tahu lah kan yang kembar kau tu sebenarnya gay-, auchh! Apa ni, sakit lah Gaeul," Hyeongjun mengusap bahunya yang dicubit Gaeul itu.
"Jangan lah tanya soalan merepek macam tu," marah Gaeul.
"Rehat dah nak habis lah. Kau sambung lah makan Hyebin. Maaf lah kitorang ganggu," Dongpyo dan yang lain mula ke tempat masing-masing.
"Hyojeong,"
Hyebin yang baru ingin menyumbat roti ke dalam mulut itu, terhenti saat Hyojeong mengambil tempat di hadapannya.
"Kau, sampai hati kau kan berahsia dari aku?" Hyojeong memandangnya tidak puas hati.
"Sorry! Aku dah plan nak beritahu kau tapi aku belum jumpa masa yang sesuai," ujar Hyebin sambil menyentuh tangan Hyojeong.
"Betul? Kau ada plan nak bagitahu aku?"
Laju Hyebin mengangguk.
"Mestilah! Kau kan kawan aku,"
"Okay, aku maafkan kau. Aku pun minta maaf sebab tinggalkan kau macam tu je tadi,"
"So, kau dah tak marah aku kan?" soal Hyebin.
"Mesti lah tak!"