Bütün gece bebekler gibi uyumuştum. Aynı zamanda da çok heyecanlıydım. Akşam evde olanlar beni gerçekten çok mutlu etmişti çünkü artık resmen o hastalıklı adamdan boşanıyordum. Hem de onun ailesinin yardımıyla, James'in haberi bile olmadan.
Yataktan yavaşça kalktım ve üzerimi değiştirip salona indim. James'in annesi ifadesiz bir şekilde camdan dışarı bakıyordu. Babası ise her zaman oturduğu koltuğuna oturmuş gazete okuyordu. Ben salona girince ikisi de dönüp bana baktılar. Mr. Connes "Günaydın kızım. Nasılsın ?" dedi. Gülümseyerek ona yakın bir koltuğa oturdum ve "Günaydın efendim, iyiyim sağolun siz nasılsınız ?" dedim.
Elindeki gazetesini katlayıp bir kenara bıraktı ve derin bir nefes alıp "Nasıl olalım, dün anlattığın şeylerden sonra hala şoktayım. James'den böyle bir şey beklemezdim. Sana aşık ve sadık olduğunu düşünüyordum. Gece sen yattıktan sonra Jared bana videoları da izletti ve bir kez daha şaşırdım ve üzüldüm." dedi.
Usulca başımı salladım "İnanın ben de çok şaşırdım. James'e çok bağlıydım ve ondan böyle bir şeyi hiç beklemiyordum." dedim. Birkaç dakikalık sessizlikten sonra kapı zili çaldı ve aile avukatı Jared'le beraber içeri girdi. Avukat hepimizi saygılı bir şekilde selamladıktan sonra koltuğun ucuna oturup çantasından belgeler çıkardı. "Bugün sabah resmi olarak dilekçelerinizi verdim ve saygın bir aile olduğunuz için resmi duruşmanız bir saat sonra yapılacak. Duruşmaya gitmenize gerek yok ve tek celsede bu işin halledileceğini düşünüyorum. Emin olun büyük bir gizlilik içinde bir duruşma olacak." dedi.
Sevincimden yüzümde oluşan gülümsemeyi zor engelliyordum. Böyle bir ortamda boşanacağım için sevindiğimi göstermemem gerekiyordu. Jared yanıma gelip elini omzuma koydu ve "Umarım hepimiz için en iyisi olur Alexis. Bugünden sonra özgür bir kadınsın, ne yapmayı planlıyorsun." diye sordu. Jared'in samimiyetine güveniyordum ama James'in annesi buradayken planlarımı anlatamazdım. Bu yüzden "Hiç bilmiyorum Jared. Gidip kendime yeni bir daire bakmayı düşünüyordum sadece." demekle yetindim. Tabii ki esas planım bu değildi.
Jared gülümsedi "İstediğin kadar burada kalabileceğini unutma. Ve bundan sonra da ne zaman istersen bizi arayabileceğini de aklından çıkarma. Senin gibi birini tanıdığım için çok mutluyum Alexis." dedi. Ben de gülümsedim, söylediklerinin içten olduğunu biliyordum. Onunla bugüne kadar fazla bir şey paylaşamamıştık ama o James gibi değildi. Daha içten ve eğlenceli biriydi. "Ben de seni tanıdığım için çok mutluyum Jared."dedim.
Birkaç saat sonra James'in babası ve Jared evden ayrılmıştı. Biz de James'in annesiyle birlikte oturuyorduk. Ancak onun ağzından tek kelime çıkmıyordu ve arada bana sinirli sinirli bakarken yakalıyordum. Ne var yani beni aldattığı halde hiçbir şey olmamış gibi mi davranıcaktım. Onun biricik oğlu için kendimi asla feda edemezdim.
Bir ara James in annesi salondan ayrıldı, nereye gittiğini söylememişti tabii ki. Onun gitmesini fırsat bilip ben de odama gideyim diye düşünüp kalktım ve üst kata çıktım. Tam odama girecekken yan odadan gelen kısık sese kulak verdim. Bu James in annesiydi ve anladığım kadarıyla telefonla konuşuyordu. Normalde asla başkasının konuşmasını dinlemezdim -James hariç- ancak Mrs.Connes dünden beri bana aşırı soğuk ve garip davrandığı için kendime engel olamadım ve dinlemeye başladım.
Sesi kısıktı ama duyabiliyordum. Biraz telaşlı gibiydi "James, durum ciddi diyorum mutlaka gelmen lazım. Yoksa her şeyini kaybedeceksin buna asla izin vermem. Boşanma dilekçeleriniz şu an mahkemede buna engel olamayız ancak sen Alexis'i tekrar korkutarak ikna edebilirsin oğlum. Merak etme kimse senin karşında duramaz, itibarını zedeleyemez... Ne zaman gelebilirsin ?..... Tamam oğlum ben Alexis'i akşama kadar oyalarım. Kendine dikkat et."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşk Pastanesi
RomanceHayatında her şey yolunda giderken araya giren bir kadın yüzünden dağılan bir hayat. Bu hayatın dağılmasıyla doğan yeni bir aşk. Alexis, herşeyiyle sevdiğini sandığı kocasının gerçek yüzünü öğrenir öğrenmez ondan kaçar ancak kocasının hastalıklı be...