Akşam yine aksam yine akşam...
Penceremin icindeki oyuğa bağdaş kurmuş güneşin batışını izlerken arada bir de saate bakıp eşimin eve gelmesini bekliyorum.Pencerenin icindeki bu tatlı oyuk adeta benim mabedim. Her gün aynı bu şekilde beklerim onu pencerede. Ama daha gelmesine 1 saat var. Bir an önce gelse de bu sevimli evimizdeki yalnızlığım son bulsa.
Ben bunları düşünürken mutfaktan gelen kokularla yerimden fırlayıp mutfağa koştum. Fırındaki enfes tavuk sanırım pişmiş. Tavuğu fırından çıkarıp güzel bir şekilde servise hazırladım. Dolaptan yemek takımlarını çıkarıp masayı guzelce hazırladım. Hersey hazır birtek salata eksikti. Hızlıca malzemeleri alıp salatayı da hazırlamaya başladım. Salatayı hazırlarken hafif bir sesle de 'Evanescence-My Immortal' mırıldanıyordum. Kendimi kaptırmış olmalıyım ki bir anda bana belimden sımsıkı sarılıp boynuma yumuşak bir öpücük bırakan eşim sayesinde kendime geldim. Ona doğru döndüm, aşık olduğum mavi gözlerine bakarak dudaklarına bir öpücük kondurdum ve "Hoş geldin sevgilim. " dedim. O tatlı gülümsemesiyle "Hoş bulduk" dedi. O an onun gözlerinin içine bakarken her zaman olduğu gibi onu ne kadar cok sevdigimi düşündüm. Hiç bitmeyecek olan mükemmel bir aşk bizimkisi.
Üniversitede onu tanıdığımda beni bir akşam yemegine davet etmek için etrafimda pervane olan serseri bir aşıktı adeta. Onunla çıkmayı kabul etttigimde mutluluktan aglayacak sanmıştım. O okulun en yakışıklı en popüler çocuğuydu. Ben de hakkımı yemeyeyim çok guzeldim, begenilen biriydim. Onunla çıktığımız o aksam yemeginden sonra hersey o kadar hızlı gelişti ki önce sevgili olduk. 1 senelik iliskiden sonra bana evlenme teklifi etmişti ve evlenmistik. Su an 2 senelik evliyiz. Bay ve Bayan Connes. Kendi kendime gülümsedim.
Ben bunlari düşünürken o çoktan uzerini değiştirmeye gitmişti.
Yemekler hazırdı James de geldi ve yemeğe başladık.
"Beğendin mi ?" diye sordum.
"Her zamanki gibi muhteşem, ellerine sağlık. " deyip gülümsedi.
" Afiyet olsun hayatım, günün nasıl geçti ?"
"Dünden bir farkı yok bebeğim, senin nasıldı ?"
"Benim de aynı. " dedim acı bir gülümseme ile.
Yemek bitti sofrayı topladım. Mutfağı da toparlayinca masaya yaslanıp düşündüm. Şimdi ne yapsak acaba. James işten geliyordu. Son zamanlarda hep yorgundu. Eskiden olsa yemegi bile dışarda yerdik. Simdi o yorgundu ama ben değildim. O çalışıyor ama ben durumumuz iyi olduğu icin çalışmıyordum. Butun gün evde kitap okuyor, film izliyor, arada bir alışverişe gidiyordum. Bütün gün onu özlüyordum onunla bişeyler yapmak istiyordum. Ama olmuyordu işte, neyse.
Salona James'in yanına gittiğimde elinde telefonu ve yüzünde bir gülümseme vardı. Onun gülümsemesine mutlu olarak gittim ve yanına oturdum. Yanağına bir opucuk kondurarak "Neye gülüyorsun bakalimm" dedim.
Ama coktan telefonu kapatmıştı. "Hiic bir tane video gördüm de" dedi. Elini tuttum ve "Ne yapalım bebeğim ? Dışarı çıkmak ister misin? " dedim.
Kafasını yorgun yorgun hayır anlamında sallayinca kucuk bir çocuk gibi yanaklarımı sisirdim. Dizlerimi karnima cektim ona dogru döndüm. Laptopu dizinde işle ilgili bişeyler yapıyordu.
Tapılası olduğunu düşündüğüm yüzünü incelemeye başladım.
Çatık kaşları, biçimli burnu, bembeyaz teni ve o siyah güzel kirpiklerinin altındaki gök mavisi gözleri.. Her gördüğümde tekrar aşık olduğum bu adam benimdi ve sonsuza kadar da öyle kalacaktı.
"Daha çok işin var mı?" diye sordum.
"Maalesef hayatım yarına yetişmesi gerek ." dedi ve yanağımı okşadı.
Gülümsedim, yanağımı okşadığı elini öptüm ve oturduğum yerden kalktım. Kendime ve ona bir kahve yaptım. Kahveyi ona götürdüm alırken elimi tuttu ve "Teşekkür ederim" dedi.
"Afiyet olsun, ben penceremdeyim." dedim ve gülümsedim.
Okuma kitabımı alıp pencereme yerleştim ve kahvemi yudumlayarak okumaya başladım. Resmen kitabın içine girmiştim sanki saatin ne kadar geçtiğini fark etmemişim. Saa geceyarısnı geçmişti. Yavaşça doğruldum, her yerim tutulmuştu. Gittim ve James'e baktım o da elinde laptopu ile uyuyakalmıştı.
Gülümsedim ve yavaşça elindeki laptopu almak için eğildim.Aniden irkilerek uyandı ve laptopu tutan ellerimi sıkıca tuttu. Gözlerinde uyku haliyle karışık bir panik vardı. "Noldu bebeğim" dedim yavaşça. Gözlerindeki panik yavaşça silinirken hızlıca laptopu kapattı ve gülümsedi " Sadece kabusumu böldün küçük hanım."
Elinden tutup onu koltuktan kaldırdım ve yatak odamıza doğru yürümeye başladık. İçeri girince hafif loş olan ışığı açtım ve onun tişörtünü ve pantolonunu çıkarışını izledim. Acele eder gibi bir hali vardı. Üzerine bir şey giyimeden onu yakaladım ve sımsıkı sarıldım. "Bugün sana hiç seni seviyorum demedim, eşek ben" diye kendime kızar gibi yaptım.
Yavaşça parmak uçlarımda kalktım ve dudaklarına küçük bir öpücük kondurup "Seni seviyorum." dedim. Öpücüğümü uzattım ve dudaklarımı tekrar dudaklarından ayırınca "Seni çok özledim" dedim.
Kaç zamandır eve öyle yorgun geliyordu ki sevişmiyorduk bile. Oysa biz yeni evli sayılabilcek olan genç bir çiftiz ve birbirimize bu konuda da hep ihtiyacımız var.
Dudaklarını uzunca öptükten sonra yavaşça boynuna doğru kaydım ve hızlı ve küçük öpücükler bırakmaya başladım. Aynı zamanda da onu yatağa çekiyordum. Onu yatağa oturttum ve kucağına oturdum. Bana engel olmuyordu ama karşılık da vermiyordu. Tam onu öpecekken alnımı alnına dayadım ve gözlerimi gözlerine masumca dikerek "İyi misin ?" diye sordum.
"İyiyim sadece çok yorgun ve uykusuzum." dedi. Yüzünde bana belli etmemeye çalıştığı hafif bir sıkkın ifade vardı.
Yalancı bir gülümseyle "Anladım canım." dedim ve kucağından indim. Dolaptan geceliğimi alıp hızlıca üzerimi değiştirdim. Arkamı döndüğümde çoktan altına bir pijama geçirmiş ve yatağa yatmıştı.
Ben de yanına kıvrıldım ve onun uyuyan yüzüne bakarken bir akşamı daha aynı evde ama iki yabancıymışız gibi bitirmemize neden olan onun o işine lanet ederek gözlerimi kapattım.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
MERHABA ARKADAŞLAR. BEN BURALARDA YENİYİM :) ASLINDA UZUN ZAMANDIR HİKAYE OKUYORUM AMA YAZMAYI HİÇ DÜŞÜNMEMİŞTİM. AMA YAZASIM GELDİ İŞTE. UMARIM BEĞENİRSİNİZ. BU HİKAYEMİZİN İLK BÖLÜMÜ VE BUNUN ARDINDAN ARD ARDA BÖLÜMLER KOYACAĞIM 5. BÖLÜMDEN SONRA OKUMA ORANLARINA GÖRE GİDİŞATA BAKARIZ. OKUYAN HERKESE SONSUZ TEŞEKKÜRLER UMARIM BU ATILDIĞIM WATTPAD SERÜVENİMDE BENİ YALNIZ BIRAKMAZSINIZ. SİZLERİ ÇOK SEVİYORUM :*
XOXO alexandra-a
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşk Pastanesi
RomanceHayatında her şey yolunda giderken araya giren bir kadın yüzünden dağılan bir hayat. Bu hayatın dağılmasıyla doğan yeni bir aşk. Alexis, herşeyiyle sevdiğini sandığı kocasının gerçek yüzünü öğrenir öğrenmez ondan kaçar ancak kocasının hastalıklı be...