ilk sen 23. bölüm

24 4 2
                                    

❤️ Fikrimin ince gülü ❤️

23. Bölüm...

    
Kafamı cama yasladığımda kaldırımda oturan bir adam gördüm. Gözlerimi kısıp iyice baktım. Bu adam, çok tanıdıktı. İçime bir korku düştü. Çünkü bu adam 9 sene önce bana taciz eden adama benziyordu...

"Burak dur" dedim. hâla o adama bakarken.

Burak ani şekilde durdu. "Noldu lan?"

Gözlerimi iyice kısıp baktım. Ama adamı yan profilden görüyordum. O kadar çok benzetiyordum ama emin de olamıyordum. Arabadan tam inecekken adam oturduğu yerden kalktı ve uzaklaşmaya başladı.

"Kızım ne oldu söylesene"

"Yok bir şey, yanlış gördüm herhalde. Sür sen"
Dedim ve içimdeki o korkuyla kafamı cama yasladım.

Çok geçmeden zaten durduk. Arabadan indiğimde Ömerlerin evinin önündeydik. Eve doğru yürüdüm ve kapıyı çaldım.

Burak arkamdan "kızım senin kafan iyice gitti. Sürprizimiz var dedik ya. Arka bahçeye gidicez."

Doğru ya, sürprizleri vardı. Burak'ı takip etmeye başladım. Beraber bahçeye geldiğimizde Mert ve Ömer bir masanın başında oturuyorlardı. Yanlarına gidip oturduk.

"Nasılsın?" Dedi Ömer.

Gülümseyip "iyiyim, siz nasılsınız?"dedim.

Mert ve Burak da "iyiyiz" dediler.

Doğruldum. "Ee, neden geldik buraya?"

Ömer elindeki kavanozu gösterdi. İçinde kâğıtlar vardı. "Yıl başı çekilişi yapmadık. Geç oldu ama sorun olmaz diye düşndük. Kızma ama sen yokken biz çektik."

Burak elimdeki hediye kutusunu Mert'e verdi. "Bana sen çıktın. Mutlu yıllar" dedi.

Mert'de Ömer'e bir hediye kutusu uzattı. "Bana da sen çıktın kardeşim"

Ömer Mert'e teşekkür edip bana ve Burak'a bir hediye kutusu uzattı. "Bana da siz çıktınız."

Kutuyu aldım. Kutu baya bir büyüktü. "Teşekkürler, ne gerek vardı?" Dedim.

Mert beni dürtüp "aç bakalım ne almış bizim odun" dedi.

Başımla onaylayıp kutuyu açtım. İçinde bir küre vardı. Ama bu küre çok büyüktü. Küreyi çıkarttığımda hediyeyi hayran kaldım. Bu bir gece lambasıydı ama camdan küre şeklinde. Kürenin içine de kar yağıyordu ve kürenin içinde bi ay vardı.

 Kürenin içine de kar yağıyordu ve kürenin içinde bi ay vardı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

(Anlatamadığım için resmini koydum bakarsınız.)

O kadar güzel di ki... Kafamı kaldırıp "ya Ömer. Gerçekten çok teşekkür ederim." Dedim ve ayağa kalkıp yanına gittim. Ellerimi boynuna dolayıp sıkıca sarıldım. O da bana sarıldı.

FİKRİMİN İNCE GÜLÜ...Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin